برنج عنبربو

برنج عنبر بو اصل را از کجا بخریم؟

هر بار که نام برنج عنبر بو اصل شنیده می‌شود، ذهن‌ها دو مقصد برای سفر پیدا می‌کنند؛ سیروان ایلام و شوشتر خوزستان. اما آیا برای خرید برنج عنبر بو اصل، حتما نیاز به سفر است؟ اگر می‌خواهید از شگفتی‌ها و زیبایی‌های ایلام و خوزستان بازدید کنید، حتما باید به آنجا سفر کنید اما اگر فقط برنج عنبر بو می‌خواهید، نیازی به سفر نیست. حتی لازم نیست از روی مبل یا صندلی خود بلند شوید. فقط این شماره زنگ بزنید و دستور دهید. برنج عنبر بو اصل با پای خودش به آدرسی که اعلام کنید می‌آید!

مطلب مرتبط: برنج عنبر بو؛ ریزدانه عطرافشان ایرانی

خرید برنج عنبر بو اصل فقط با یک تماس

به مجله برنج رز خوش آمدید. آنچه را که تاکنون خواندید، کاملا درست متوجه شده‌اید. برای خرید عمده برنج عنبر بو اصل هیچ نیازی به سفر و جستجو نیست و اگر تاکنون در حال جستجو بوده‌اید، لطفا دست نگه‌دارید. حقیقت این است که با حضورتان در این صفحه ۹۰ درصد کار را انجام داده‌اید و تنها یک قدم با برنج عنبر بو اصل فاصله دارید و آن یک قدم، تماس با شماره‌ای است که در همین صفحه خدمتتان اعلام شده.

برنج رز، تامین‌کننده بزرگ برنج عنبر بو در زنجیره خواربار کشور است. ما شما را از جستجو بی‌نیاز کرده‌ایم. زیرا تمام جستجوها را انجام داده‌ایم و بهترین برنجی که می‌توانستید پیدا کنید را برای‌ شما پیدا کرده‌ایم. اکنون تنها کافیست به ما اطلاع دهید که چه مقدار از آن را می‌خواهید تا در سریع‌ترین زمان و بهترین قیمت، کالا را در اختیارتان قرار دهیم.

مطلب مرتبط: بهترین و ارزان‌ترین قیمت برنج عنبر بو در بازار ایران

فراموش نکنید که در فروش خواربار، صرفه‌جویی در زمان بسیار مهم است. زیرا برنج یک کالای مصرفی بوده و مشتریان نمی‌توانند برای تهیه آن صبر کنند. بنابراین اگر به عنوان یک فروشنده مواد غذایی بخواهید زمان خود را در جستجو برای تامین‌کننده حیف‌ومیل کنید، مشتریان زمانی که شما در حال جستجو هستید رفته و نیاز خود را از فروشگاه دیگری تهیه کرده‌است.

البته اگر فروشگاه‌دار پرسابقه‌ای باشید، قطعا زمان‌بندی خوبی دارید و پیش از آنکه انبار خالی شود به دنبال تامین خواهید بود. پس شما را دعوت می‌کنم درباره پیشنهاد جدیدی که ارائه کرده‌ایم، به این موضوع فکر کنید: چه می‌شود اگر پیشنهاد جدید بیشتر از چیزی صرف کند که تاکنون انجام می‌دادید؟ اگر جز فروشندگان پرسابقه هستید، یعنی کارتان درست است و توانسته‌اید در بازار دوام آورید. عالیست و دستتان را به نشانه تبریک، صمیمانه می‌فشارم. از ویژگی‌های کاردرستان این است که از پیشنهادهای جدید استقبال می‌کنند و پس از شنیدن پیشنهاد، سبک‌وسنگین می‌کنند و در نهایت تصمیم خود را می‌گیرند.

مطلب مرتبط: انواع برنج عنبر بو را می‌شناسید؟ امامی همان گلالک است!

روش تشخیص برنج عنبر بو اصل از غیر اصل

شاید حتی خود شالیکارهای برنج عنبر بو نیز نتوانند پیش از پخت، اصل یا غیراصل بودن آن را تشخیص دهند. در واقع، برنج‌های زیادی هستند که از نظر ظاهری شباهت زیادی با برنج عنبر بو دارند (کوتاه و توپر هستند). اما پس از اینکه مشتری آن را طبخ می‌کند و می‌بیند که این برنج، همان برنج همیشگی نیست، با عصبانیت باز می‌گردد و برنج را پس می‌آورد. یا حداقل دیگر از شما خرید نمی‌کند و دیگران را نیز از خرید از شما منع می‌کند. بله، قطعا روزی‌رسان خداوند است. اما خداوند ناب‌ترین روزی‌ها را به کسانی می‌رساند که اصول را می‌شناسند و رعایت می‌کنند.

مشتریان پس از طبخ برنج عنبر بو، از توجه به سه ویژگی متوجه اصل یا غیراصل بودن برنج عنبر بو خواهند شد:

  1. عطر برنج
  2. طعم برنج
  3. ویژگی‌های ظاهری برنج

عطر برنج

مهم‌ترین ویژگی برنج عنبر بو عطر آن است. عطری غلیظ، روح‌نواز و گرسنه‌کننده! حتی اگر ساعتی پیش وعده غذایی خود را میل کرده‌باشید، با استشمام عطر برنج عنبر بوی در حال پخت، قطعا یک بشقاب میل خواهید کرد. دلیل نامگذاری آن نیز همین عطر است. عنبر بو یعنی چیزی که مانند عنبر بو می‌دهد.

مطلب مرتبط: بهترین شرکت ایرانی برای خرید عمده برنج عنبر بو

می‌دانید عنبر چیست؟ ماده‌ای بسیار بسیار خوشبو و گران‌قیمت که در ساخت عطر و پرفیوم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پس از اینکه مشتری متوجه تفاوت عطر برنج تقلبی با برنج اصل گردد، به تقلبی بودن آن پی خواهد برد.

طعم برنج

برنج عنبر بو اصل طعم بسیار فوق‌العاده‌ای نیز دارد. طعم نیز مانند عطر با کلمات قابل توصیف نیست و تا وقتی خود آن را حس نکرده باشید، متوجه منظور واژه‌ها نخواهید شد. با این وجود، اجازه دهید اعترافی کنم. همانطور که در مقاله «خرید برنج عنبر بو عمده به صورت مستقیم از شالیکار» گفتم، هر زمان که پلو خورشت داشته باشیم، اگر برنج عنبر بو باشد پلو را جدا می‌خورم و خورشت را هم جدا. طعم عنبر بو را خیلی دوست دارم و دلم نمی‌آید روی آن خورشت بریزم.

پس از اینکه مشتری اولین قاشق از برنج تقلبی را در دهان بگذارد، پس از اینکه طعم آن را چشید، متوجه تفاوت بزرگ آن با برنج عنبر بو اصل خواهد شد.

مطلب مرتبط: خرید برنج عنبر بو درجه 1، خوش‌عطر و خوش‌پخت

ویژگی ظاهری برنج

برنج عنبر بو اصل پس از پخت، نه از تظر ارتفاع اما از نظر پهنا رشد می‌کند. به عبارتی چاق‌تر می‌شود. شاید برنج تقلبی نیز همینگونه تغییر شکل دهد، اما اتفاق مهمی که می‌افتد این است که برنج تقلبی خمیر و شفته می‌شود. البته، با توجه به اینکه برنج عنبر بو روش پخت متفاوتی نسبت به برنج شمال دارد، ممکن است که برنج را طبخ می‌کند از این موضوع مطلع نباشد و آن را به سبک برنج شمال طبخ کند. در نتیجه حتی اگر برنج اصل هم باشد، احتمال شفته یا خمیر شدنش پس از طبخ وجود خواهد داشت.

مطلب مرتبط: 5 نکته اساسی برای افزایش فروش برنج عنبر بو

گفتن این موضوع به مشتریان که برنج عنبر بو روش طبخ متفاوتی نسبت به برنج شمال دارد، دست شمایی را می‌بوسد که از اصل بودن کالایی که در مغازه خود دارید مطمئنید. در اینترنت به آسانی می‌توان روش طبخ برنج عنبر بو را پیدا کرد.

سخن پایانی

اینتزنت کارها را بسیار آسان کرده و سرعت صنعت را بسیار بالا برده‌است. حتی ممکن است شما نیز یک فروشگاه آنلاین داشته باشید. تامین برنج عنبر بو اصل نیز توسط اینترنت بسیار آسان شده‌است. یک نکته را هیچوقت فراموش نکنید. اگر از پتانسیل اینترنت استفاده نکنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که در رقابت پیروز باشید یا اصلا از رقابت حذف نشوید.

مطلب مرتبط: تامین برنج عنبر بو + 7 نکته تضمینی برای فروش بیشتر

زیرا همین حالا که شما در حال مطالعه این مقاله هستید، فروشگاه رقیب شما نیز این کار را کرده‌است. در رقابت امروز، زمان حرف اول را می‌زند. همین حالا دست به کار شوید و تماسی که باید بگیرید را بگیرید!

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟