برنج عنبربو

مرکز پخش برنج عنبر بو به تمام ایران کجاست؟

به مرکز پخش برنج عنبر بو یعنی شرکت برنج رز خوش آمدید. برنج عنبر بو که در محاوره آن را برنج اهواز، برنج خوزستان یا برنج جنوب هم می‌نامند، از مرغوب‌ترین برنج‌هایی است که در ایران عزیزمان کشت می‌شود. یکی از لذیذترین و خوش‌عطر ترین برنج‌های دنیا، همین برنج عنبر بو است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید عمده این محصول، می‌توانید با مرکز پخش برنج عنبر بو به شماره زیر، تماس بگیرید.

آشنایی با برنج عنبر بو

بر اساس بررسی‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در سال ۱۳۸۹ انجام داد، سالیانه حجمی در حدود ۹۰۰ هزار تن برنج عنبر بو در استان خوزستان کشت می‌شود. البته، این محصول فقط مخصوص خوزستان بوده و تنها مرکز پخش برنج عنبر بو، استان خوزستان نیست. این برنج به علت مقاومت بالایی که در مقابل شرایط نامساعد آب و هوایی دارد، در بسیاری از مناطق مرکزی و جنوبی کشور قابل کشت است.

بر همین اساس، می‌توان شالیزارهای برنج عنبر بو را در اهواز، سیروان، شوشتر، استان فارس، استان خراسان و… مشاهده کرد.

عنبر بو را به جرئت می‌توان جزو محبوب‌ترین برنج‌های ایرانی دانست. با اینکه این برنج در شمال کشت نمی‌شود و شمال کشور مهد برنج‌هایی همچون طارم و هاشمی است، اما مردم عزیز و هموطنانمان در شمال کشور، از طرفدران و خریداران پر و پا قرص برنج عنبر بو هستند و ما در مرکز پخش برنج عنبر بو، همواره سفارش‌هایی از شمال کشور دریافت می‌کنیم.

به عنوان مرکز پخش برنج عنبر بو به تمام شهرهای ایران، مشتریان بسیاری از استان‌های گیلان، مازندران و رشت داریم که با وجود در اختیار داشتن سهم ویژه‌ای در تولید برنج ایران و جهان، برای خرید عمده برنج عنبر بو به ما مراجعه می‌کنند تا بتوانند پاسخگوی درخواست زیاد مشتریان خود باشند.

بدین ترتیب، می‌توان متوجه شد که برنج عنبر بو چه جایگاهی در کشور پیدا کرده‌است و با توجه به سن نسبتا کمی که در مقایسه با بسیاری از برنج‌ها دارد، به چه محبوبیت بالایی در سفره‌های ایرانی دست یافته‌است. تمام این مطالب یعنی تقاضای برنج عنبر بو بیشتر از عرضه آن است و بنابراین خرید عمده برنج عنبر بو و فروش آن یعنی یک فعالیت اقتصادی سودآور که هیچگونه نگرانی از بابت فروش آن وجود ندارد.

مرکز پخش برنج عنبر بو = خرید مستقیم از شالیکار

به عنوان شخصی که مدیر یا صاحب یک فروشگاه است (چه سوپر مارکت، چه هایپر مارکت، چه فروشگاه خواربار و چه حتی فروشگاه تخصصی برنج)، قطعا می‌دانید که مردم زیادی برای مصرف شخصی، به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تر هستند. بسیاری از مشتریان هستند که وقتی به فروشگاه مراجعه می‌کنند، ۹ گونی برنج نیم‌دانه برای مصرف شخصی و ۱ گونی برنج سالم برای پذیرایی از مهمان تهیه می‌کنند. این تصمیمی اقتصادی و به‌ صرفه است.

اگر شما گزینه‌های اقتصادی بیشتری در فروشگاه خود به مشتری ارائه دهید، تنوعی بالاتر در محصول خواهید داشت و در نتیجه، طیف گسترده‌تری از مشتریان را میزبانی خواهید کرد.

وجود برنج عنبر بو در فروشگاه شما در کنار برنج‌های نیم‌دانه، به مشتریانی که دنبال گزینه‌های اقتصادی هستند این امکان را می‌دهد که انتخاب‌های مختلفی داشته باشند و این حس را نداشته باشند که به علت بودجه متوسط یا پایین، محکوم به انتخاب اجباری یک محصول بی‌کیفیت شده‌اند. بنابراین، با رضایت کامل خرید خود را نهایی می‌کنند و چون این حس رضایت را در فروشگاه شما تجربه کرده‌اند، برای خرید مجدد نیز به سراغ شما باز می‌گردند.

چرا برنج عنبر بو انقدر محبوب است؟

دلیل اول، به عطر و طعم برنج عنبر بو بر می‌گردد که آن را به یک برنج اعلا تبدیل کرده‌است. به عنوان مرکز پخش برنج عنبر بو، بسیاری از بنکداری‌ها، رستوران‌ها، تهیه غذا‌ها، تالارهای پذیرایی و… حاضر در زنجیره توزیع برنج کشور، خوشحالی واقعی را وقتی در چهره یا صدای مشتریان خود می‌بینیم و می‌شنویم که متوجه می‌شوند ما فروش عمده برنج عنبر بو داریم. زیرا این یعنی آن‌ها می‌توانند یک نوع برنج درجه یک اعلا را با قیمتی بسیار به‌صرفه‌تر از بسیاری برنج‌های دیگر تهیه کنند.

این موضوع همچنین برنج عنبر بو را به گزینه بسیار فوق‌العاده‌ای برای هیئات مذهبی، موکب‌های پذیرایی از مسافران پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، مساجد و… کرده‌است تا با بودجه‌ای متناسب و در درجه اقتصاده، پذیرایی شایسته‌ای را از حضار هیئات و زوار کربلا به عمل آورند. راستش را بخواهید، با اینکه قیمه یا عدس پلو نذری طعم خاص و ویژه خودش را دارد، اما وقتی با برنج عنبر بو پخته شود، دیگر کاملا حق مطلب ادا می‌شود. ما در مرکز پخش برنج عنبر بو، همچنان افتخار آمادگی خدمت به خیّرینی را داریم که در ماه مبارک رمضان، سنت زیبای افطاری دادن را به جای می‌آورند.

چگونه برنج عمده عنبر بو بخریم؟

همانطور که در این مقاله خدمت‌تان عرض گردید، شرکت برنج رز، مرکز پخش برنج عنبر بو است و ما افتخار داریم که رضایت مشتریان‌مان، باعث شده تا بخش بزرگی از تامین این محصول را در کشور عزیزمان، به دست بگیریم. برای خرید عمده برنج عنبر بو تنها کافیست با شماره تماس‌های اعلام‌شده در جدول زیر، با ما تماس برقرار فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟