برنج عنبربو

تامین برنج عنبر بو + 7 نکته تضمینی برای فروش بیشتر

برنج عنبر بو یکی از غلاتی است که با وجود جوان بودن در بازار خواربار ایران، به محبوبیتی فوق‌العاده دست پیدا کرده‌است. زیرا قیمتی عالی، عطر و طعمی فوق‌العاده و طبع گرمی دارد. با اینکه فواید زیاد دیگری هم دارد، اما ۳ دلیل گفته شده، عوامل اصلی پرطرفدار بودن این برنج هستند و فروشندگان بسیاری را به دنبال تامین برنج عنبر بو فرستاده‌اند. در این مقاله از مجله برنج رز، نحوه چگونگی تامین برنج عنبر بو و ۷ نکته برای چگونگی فروش بیشتر این محصول را خواهید آموخت.

تامین برنج عنبر بو

برای تامین برنج عنبر بو نیز مانند تامین هر غله دیگری نیاز به یافتن یک عمده فروشی برنج عنبر بو دارید. اگر از خود می‌پرسید که چگونه و در کجا باید به دنبال یک عمده فروش باشید، پاسخ دقیقا همین جا است. شما این مقاله را در مجله برنج رز می‌خوانید که توسط شرکت پخش برنج رز منتشر می‌شود. این شرکت، یک تامین کننده برنج عنبر بو است که بخش بزرگی از چرخه تامین برنج عنبر بو را در اختیار دارد.

تنها کاری که لازم است انجام دهید، تماس با شماره تلفن اعلام‌شده در همین صفحه است تا ارتباط‌تان مستقیما با مدیر فروش شرکت برقرار شود. سپس می‌توانید مشاوره‌ای که می‌خواهید را دریافت کنید و در صورت تمایل، سفارش خود را ثبت نمایید. این، آسان‌ترین و سریع‌ترین راه برای تامین برنج عنبر بو، در هر نقطه‌ای از ایران است که شما در آن حضور دارید.

حال که بهترین راه برای تامین برنج عنبر بو را می‌دانید، اجازه دهید ۷ نکته تضمینی را با شما به اشتراک بگذاریم که می‌توانید با رعایت آن‌ها، فروش خود را افزایش دهید.

مطلب مرتبط: برنج عنبر بو اصل را از کجا بخریم؟

چگونه بیشتر بفروشیم؟

حتی اگر شما یک فروشنده حرفه‌ای با عملکرد بالا هستید، باز هم راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید بهتر بازی کنید و بیشتر بفروشید. این جمله از راوین گاندی است. یکی از بنیانگذاران شرکتی که در سطح جهانی، تامین کننده پوشش‌های نچسب برای صنعت لوازم خانگی است.

ذهن گاندی به عنوان رئیس شرکتی که بزرگ‌ترین مشتریان حوزه خود را جذب کرده، غنی از نکاتی است که طی سالها مشاوره در مورد فروش به دست آمده‌اند. ۷ نکته زیر که قرار است به شما آموزش دهند چگونه پس از تامین برنج عنبر بو، فروش خود را افزایش دهید، بر اساس آموزه‌های راوین گاندی هستند.

۱. بدانید چه می‌فروشید

هر چیزی که می‌فروشید، باید آن محصول یا خدمات را از بالا و پایین، از داخل و خارج بشناسید. در واقع، تفاوت اصلی بین افرادی که معامله را قدرتمند جوش می‌دهند و افرادی که مجبور می‌شوند زیر قیمت بفروشند تا محصول روی دستشان نماند، در این است که کدام یک می‌توانند سوال مشتری را به طرز هوشمندانه‌ای پاسخ دهند. بنابراین، وقتی سوالی از فروشنده ناموفق پرسیده می‌شود، او در جواب به مشتری می‌گوید «صبر کنید» تا بروشور را چک کند، در اینترنت جستجو کند یا تماس بگیرد. اما فروشنده موفق مانند یک ستاره والیبال است که قبل از حمله تیم حریف، به خوبی می‌داند که چگونه قرار است دفاع کند.

از آنجایی که یک عمده فروش برنج عنبر بو هستیم و مشتریان ما همگی قرار است محصولی که از ما می‌خرند را به مشتری بفروشند، همیشه به آن‌ها یادآور شده‌ایم که پس از تامین برنج عنبر بو، حتی اگر لازم بود وعده‌ای آن را طبخ و مصرف کنید تا بدانید چه می‌فروشید.

مطلب مرتبط: انواع برنج عنبر بو را می‌شناسید؟ امامی همان گلالک است!

۲. اعتماد به نفسی غیر منطقی داشته باشید

این یعنی صرف نظر از اینکه مشتری چند بار دست رد به سینه شما می‌زند، در راه رسیدن به هدف خود استقامت کنید. در واقع، اگر از طرف مشتریان طرد نمی‌شوید، احتمالاً کار خود را به درستی انجام نمی‌دهید. گاندی می‌گوید: «هیچ‌کس آن‌قدر خوب نیست که نسبت 100 درصدی را دریافت کند. بسیاری از مواقع فروش یعنی در حال سقوط از پله‌ها امیدوار باشید به اینکه روی پاهای خود فرود خواهید آمد و شانس هم کاملاً دخیل است.»

۳. اعداد را بشناسید

پس از تامین برنج عنبر بو،‌ دقیقا مشخص کنید که در هنگام فروش، هزینه واقعی محصول یا خدمات شما چقدر است؟ شرایط تا چه مقدار به شما اجازه می‌دهد که حاشیه سود خود را گسترده کنید؟ گاندی می‌گوید: «بسیاری از مردم در نهایت فکر می‌کنند که کار بزرگی انجام داده‌اند، اما شرکت آنها در واقع ضرر می‌کند.»

۴. مراحل بعدی را مشخص کنید

فهرستی از آنچه بعد از ملاقات با مشتری اتفاق می‌افتد را مشخص کنید. سپس اتفاقات روی کاغذ یا ایمیل بنویسید تا بتوانید طرف مقابل را مورد سوال قرار دهید. گاندی می‌گوید: «اگر ۳۰ روز گذشت و هیچ اتفاقی نیفتاد، می‌توانید پیگیری کنید و به طرف مقابل بگویید که قرار بود فلان کار را انجام دهد.»

مطلب مرتبط: خرید برنج عنبر بو درجه 1، خوش‌عطر و خوش‌پخت

۵. با خلاقیت از رقبا پیشی بگیرید

اگر محصول شما در سطح رقبای‌تام باشد، چرا مشتریان باید وارد معامله با شما شوند و چرا باید شما را به رقبایی که دارید ترجیح دهند؟ باید راهی مانند بهبود قیمت یا خدمات افزوده برای جلب توجه مشتریان پیدا کنید. گاندی می‌گوید: «مشتریان شما درب شما را خواهند زد، زیرا شما در واقع کار آنها را آسان‌تر می‌کنید.» بررسی کنید که چگونه پس از تامین برنج عنبر بو، می‌توانید قوی‌تر از رقبا ظاهر شوید و ارزش بیشتری به مشتریان ارائه دهید.

۶. شنونده خوبی باشید

شما داستانی دارید که بارها آن را مطرح کرده‌اید. اما آیا داستانی که می‌گویید با آنچه مشتریان می‌خواهند بشنوند همخوانی دارد؟ گاندی می‌گوید: «یک راه عالی برای ایجاد رابطه با مشتریانتان این است که فقط به آنچه می‌گویند گوش دهید. بیشتر اوقات مشتریان شما واقعاً به شما می‌گویند که چه می خواهند و تنها کاری که باید انجام دهید تحویل دادن است.»

۷. با فرد طرف مقابل ارتباط برقرار کنید

عدم موفقیت در فروش ممکن است به دلیل تناسب بد شخصیتی باشد. اگر چنین است، شاید فروشنده‌ای دیگر، شانس بیشتری برای فروش داشته باشد. ممکن است یک مشتری از شما خرید نکند و شما مطمئن شوید که او برای خرید نیامده بود و شاید حتی در دل خود به او بگویید:«برو بابا مشتری نیستی!»، اما در کمال تعجب ببینید که فروشنده مغازه بغل که حتی یک دهم شما فروش بلد نیست، در کمتر از ۱۰ دقیقه معامله را جوش داد.

گاندی می‌گوید: «بعضی اوقات مشتریان درونگرا دوست دارند با فروشندگان درونگرا سروکار داشته باشند. گاهی اوقات آنها دوست دارند با افراد برونگرا سروکار داشته باشند. گاهی اوقات بهترین حرکت این است که فقط ساکت شوید و صحبت نکنید.»

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟