برنج عنبربو

پخش برنج عنبر بو در حجم‌های مختلف و قیمت به صرفه

در روزگاران قدیم، بنکداران، فروشگاه‌داران، خواربار فروشان و هر کسب‌وکار دیگری که برنج می‌فروخت، برای تامین هر کدام از نیازهای فروشگاه خود می‌بایست تمام شهر را زیر و رو کند تا یک تامین‌کننده مورد اعتماد بیابد و با او وارد معامله شود. تازه اگر بخت با او یار می‌بود و شخصی مورد اعتماد بر سر راهش قرار می‌گرفت که می‌شد هم به منش کاسبی او و هم به محصولاتی که می‌آورد اعتماد کرد. اما امروز یافتن تامین‌کننده‌ای مانند شرکت برنج رز، به آسانی جستجوی «پخش برنج عنبر بو» در اینترنت است.

مطلب مرتبط: 5 نکته اساسی برای افزایش فروش برنج عنبر بو

چرا برنج رز؟

این سوالی است که باید از خود بپرسید. چرا باید به شرکت برنج رز به عنوان یک شرکت پخش برنج عنبر بو اعتماد کنم؟ برنج رز با دیگر شرکت‌های پخش برنج عنبر بو چه تفاوتی دارد؟ اگر با برنج رز کار کنم چه فوایدی نصبیم می‌شود که هنگام کار با سایر شرکت‌های پخش برنج عنبر بو نصیبم نخواهد شد؟ اگر با شرکت پخش برنج عنبر بو رز کار نکنم چه چیزهایی را از دست خواهم داد؟ پاسخ این سوالات را در همین مقاله خواهید خواهند.

چرا باید به شرکت برنج رز به عنوان یک شرکت پخش برنج عنبر بو اعتماد کنم؟

هنگامی که می‌خواهید یک کیسه برنج به مشتری خود بفروشید اما او درباره کیفیت، عطر و طعم برنج مطمئن نیست، چه پیشنهادی به او می‌دهید؟ به احتمال خیلی زیاد به او خواهید گفت که به اندازه یک وعده غذایی از آن برنج را ببرد، پخته و مصرف کند، سپس در صورت رضایت، خواهد توانست که با خیال راحت مقدار زیادی تهیه کند.

ما نیز چنین پیشنهادی برای شما داریم. به عنوان یک شرکت پخش برنج عنبر بو، برای ما بسیار آسان است که در این صفحه ادعا کنیم بهترینیم، مثل ما دیگر پیدا نمی‌شود و اگر با ما کار نکنید ضرر خواهید کرد. در واقع این می‌شود حرف زدن. اما آیا شما ترجیح نمی‌دهید با شرکتی کار کنید که به جای حرف زدن عمل کند؟

پیشنهاد ما به شما این است که دفعه بعد، بار خود را از ما بگیرید و خودتان کار را بسنجید. اگر آنچه را که لازم است بدانید، خودتان تجربه کنید و اطلاعات لازم را خودتان از طریق تجربه خودتان به دست آورده‌باشید، بسیار مطمئن‌تر خواهید بود از اینکه شخص دیگری بخواهد آن را به شما بگوید. سپس می‌توانید دقیق‌ترین تصمیم را بگیرید و بهترین عملکرد را برای کسب و کار و درآمد خود داشته باشید.

مطلب مرتبط: کوتاه‌ترین و آسان‌ترین راه برای خرید برنج عنبر بو به صورت عمده

برنج رز با دیگر شرکت‌های پخش برنج عنبر بو چه تفاوتی دارد؟

شما باید سود کنید‍. باید! بسیاری از شرکت‌های پخش برنج عنبر بو تا وقتی هوای شما را دارند که کارت نکشیده‌اید. این را می‌توانید خودتان امتحان کنید یا به احتمال زیاد تجربه‌اش را هم دارید. قبل از کارت کشیدن یا واریز وجه، طوری با شما رفتار می‌شود که احساس پادشاهی می‌کنید اما به محض اینکه پول از جیب شما به جیب طرف مقابل انتقال پیدا کرد، کاملا متوجه می‌شوید که بیزینس برای آنها تمام است.

دیگر به خاطر صحبت با شما گوشی را سایلنت نمی‌کنند، دیگر چشم در چشم شما به حرف‌هایی که می‌زنید گوش نمی‌دهند، دیگر خیلی از کار ها را نمی‌کنند و تنها یک مسئولیت برای خودشان قائلند و آن هم تحویل بار است. هدف، گرفتن پول از شما بود که حاصل شد!

اما در برنج رز اوضاع متفاوت است. هدف نهایی ما این است که مشتریان‌مان (که شما باشید) به سود برسند، مردم کشورمان بتوانند در این وضعیت اقتصادی مایحتاج خود را آسان‌تر تهیه کنند، چرخه پخش برنج عنبر بو و دیگر برنج‌ها که غذای اصلی ایرانیان است به گردش درآید و بالاخره اینکه چرخ زندگی برای همگی‌مان کمی روان‌تر بچرخد. ما وقتی گوشی را از سایلنت خارج می‌کنیم که این اهداف محقق شود. بیزینس برای ما آن زمان تمام می‌شود.

پخش برنج عنبر بو

هنگام کار برا برنج رز چه مزایایی نصیبم می‌شود؟

بر خلاف همه شرکت‌های پخش برنج عنبر بو که وقتی پول را از شما گرفتند، بیزینس برای آن‌ها تمام است، وقتی با برنج رز کار می‌کنید، پس از خرید عمده برنج عنبر بو تازه کار شروع می‌شود. شما می‌توانید روی سایت ما (همین سایت) حساب باز کنید و با خواندن مقاله‌های سایت که چیزهایی زیادی را درباره برنج و فروش برنج آموزش می‌دهند، اطلاعات خود را تا جای ممکن افزایش دهید.

شما می‌توانید برای دفعات بعدی که خواستید برنج عنبر بو فروشگاه خود را تامین کنید، روی برنج رز حساب کنید. رویکرد ما این است که همه چیز را برای شما آسان کنیم تا بتوانید خیلی زود بار خود را به فروش برسانید و دوباره به سراغ ما بیایید. این اتفاق باعث می‌شود چرخه تامین سریع‌تر بچرخد.

در نتیجه اگر شما سود کنید، ما سود می‌کنیم و اگر شما سود نکنید، ما نیز سود نخواهیم کرد. آنچه رخ می‌دهد، این است که یا همه با هم درجا می‌زنیم (که نخواهیم زد)، یا همه با هم ضرر می‌کنیم (که نخواهیم کرد) و یا همه با هم رشد می‌کنیم (که خواهیم کرد). بنابراین، همین حالا تلفن را بردارید و به خانواده برنج رز بپیوندید تا باعث رشد یکدیگر شویم.

مطلب مرتبط: بهترین شرکت ایرانی پخش عمده برنج عنبر بو

اگر با شرکت پخش برنج عنبر بو رز کار نکنم چه ضرری خواهم کرد؟

نمی‌دانیم! تمام فکر و ذکر ما این است که چه کارهایی انجام دهیم تا برنج رز و خانواده مشتریا‌ن‌مان، به یک رشد گروهی فوق‌العاده دست پیدا کنیم. ما هر روز در حال کار بر روی این مسئله هستیم و وقت زیادی نداریم تا درباره اشخاصی که بیرون از خانواده ما هستند فکر کنیم. بنابراین افرادی که با ما کار می‌کنند، خوب می‌دانند چه چیزی را به دست آورده‌اند اما افرادی که بیرون از خانواده هستند، نه خودشان می‌دانند چه ضرری کرده‌اند و نه ما فرصت کافی داریم تا به آن‌ها بگوییم.

فقط یک پیشنهاد برای همه آن‌ها داریم و آن، همان است که در پاسخ به سوال اول گفتیم. یک بار، از برنج رز بار بگیرید و چیزی را که تجربه می‌کنید، با تجربه تمام سال‌های فعالیت خود مقایسه کنید. اگر رضایت‌بخش بود، به خانواده برنج رز خوش آمدید و اگر یک شرکت پخش برنج عنبر بو را می‌شناختید که هنگام کار با او احساس بهتری داشتید، تصمیم عاقلانه این است که با آن‌ها ادامه دهید.

کاسب زرنگ، فرصت‌ها را چنگ می‌زند. همین حالا تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟