برنج عنبربو

بهترین شرکت ایرانی برای خرید عمده برنج عنبر بو

هر هنگامی که سخن از برنج ایرانی می‌شود و در هر محفلی که سخن حول محور برنج ایرانی می‌گردد، امکان ندارد که بحث به سمت برنج اقتصادی یا برنج عطری کشیده شود و خیلی زود پس از آن برنج عنبر بو شروع به درخشیدن نکند. در پس این محبوبیت است که اخیرا فروشگاه‌داران، بنکداران، خواربار فروشان و بسیاری دیگر به خرید عمده برنج عنبر بو روی آورده‌اند. زیرا این برنج به علت اقتصادی بودن خود به محبوبیت فوق‌العاده بالایی دست یافته است و درصد بالایی از مشتریان وقتی به فروشگاه مراجعه می‌کنند، از فروشنده می‌پرسند:«برنج ایرانی خوب چی معرفی می‌کنید؟ عنبر بو دارید؟»

مطلب مرتبط: برنج عنبر بو؛ ریزدانه عطرافشان ایرانی

اگر شما نیز از آن دسته فروشندگانی هستید که قصد خرید عمده برنج عنبر بو را دارند و بدین وسیله می‌خواهید به مشتریان خود خدمات ارزشمندی ارائه دهید تا آن‌ها را به خود جذب کنید، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

نحوه خرید عمده برنج عنبر بو

عنبر بو را به جرئت می‌توان جزو محبوب‌ترین برنج‌های ایرانی دانست. با اینکه این برنج در شمال کشت نمی‌شود و شمال کشور مهد برنج‌هایی همچون طارم و هاشمی است، با این حال مردم عزیز و هموطنانمان در شمال کشور نیز از طرفدران و خریداران پر و پا قرص برنج عنبر بو به حساب می‌آیند.

به عنوان یکی از تامین‌کنندگان بزرگ زنجیره تامین برنج کشور، مشتریان بسیاری از استان‌های گیلان، مازندران و رشت داریم که با وجود در اختیار داشتن سهم ویژه‌ای در تولید برنج ایران و جهان، اما برای خرید عمده برنج عنبر بو به ما مراجعه می‌کنند تا بتوانند پاسخگوی درخواست زیاد مشتریان خود باشند.

بدین ترتیب، می‌توان متوجه شد که برنج عنبر بو چه جایگاهی در کشور پیدا کرده‌است و با توجه به سن نسبتا کمی که در مقایسه با بسیاری از برنج‌ها دارد، به چه محبوبیت بالایی در سفره‌های ایرانی رسیده‌است. تمام این مطالب یعنی تقاضای برنج عنبر بو بیشتر از عرضه آن است و بنابراین خرید عمده برنج عنبر بو و فروش آن یعنی یک فعالیت اقتصادی سودآور که هیچگونه نگرانی از بابت فروش آن وجود ندارد.

مطلب مرتبط: بهترین و ارزان‌ترین قیمت برنج عنبر بو در بازار ایران

اما خرید عمده برنج عنبر بو چگونه است؟

برای انجام این کار تنها به یک چیز نیاز دارید، یعنی تلفن. شماره تلفن اعلام‌شده در همین صفحه شما را مستقیما به واحد فروش برنج رز متصل می‌کند. مدیر فروش این شرکت پاسخگوی شما خواهد بود. در صورت نیاز، می‌توانید پیش از خرید درخواست مشاوره داشته باشید و در غیر این صورت، سفارش خود را مستقیم ثبت خواهید فرمود و تلاش ما برای خدمت‌رسانی به شما در بیشترین کیفیت و جلب رضایت حداکثری شما آغاز خواهد شد.

مطلب مرتبط: فروش عمده برنج عنبر بو، خوش‌عطر، خوش‌طعم، پرطرفدار

مزایای خرید عمده برنج عنبر بو

با خرید عمده برنج عنبر بو چه مزایایی را متوجه کسب‌وکار خود خواهید ساخت؟ در این بخش از مقاله برخی از مزایا را نام برده و توضیح خواهیم داد.

فروش قطعی

برنج عنبر بو یک برنج اقتصادی خوش‌عطر، خوش‌طعم و پرطرفدار است. به عبارت بازار، مشتری دارد. مردم می‌خرند.

با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم، به عنوان یک فروشنده کاملا حق دارید که نگران به فروش رفتن یا نرفتن کالاهای خود باشید. اما وقتی صحبت از خرید عمده برنج عنبر بو می‌شود نباید حتی لحظه‌ای وقت را تلف کرد. زیرا برنج عنبر بو دقیقا همان چیزی است که در این وضعیت اقتصادی مردم را به علت قیمت کمی که در مقایسه به دیگر برنج‌ها دارد، عاشق خود ساخته است.

مطلب مرتبط: برنج عنبر بو اصل را از کجا بخریم؟

افزایش حاشیه سود

این اتفاق زمانی رخ خواهد داد که شما خرید عمده برنج عنبر بو از شرکت برنج رز انجام دهید. زیرا با توجه به اینکه قیمت عمده برنج عنبر بو در شرکت برنج رز نسبت به دیگر عمده‌فروشان پایین تر است، بنابراین می‌توانید با قیمت معقول بازار به مشتریان خود بفروشید اما چون خودتان ارزان‌تر خریده‌اید، بنابراین سود بیشتری کسب کنید. این یک قائده اساسی در کسب و کار است.

اگر برای افزایش درآمد خود محصولاتتان را با قیمت بالا بفروشید، مردم دیگر از شما نخواهند خرید. اما بهینه‌سازی را در سمت ورودی انجام دهید و خودتان ارزان بخرید، می‌توانید حتی ارزان‌تر از دیگران نیز بفروشید. مردم به سمت شما خواهند آمد و شما فروش بیشتری خواهید داشت و ضمنا با توجه به اینکه ارزان‌تر از دیگران می‌فروشید، اما به دلیل اینکه خودتان نیز ارزان خریده‌اید همچنان درصد سود بالایی خواهید داشت.

این یعنی زدن دو تیر با یک نشان.

مطلب مرتبط: خرید برنج عنبر بو عمده به صورت مستقیم از شالیکار

مردم به کسب و کار شما وفادار خواهند شد

اتفاقی که در مزیت دوم از افتادن آن مطلع شدیم، به این معناست که شما تلاشی در جهت کمک به مردم در این وضعیت اقتصادی خواهید کرد. به عبارتی، به مردم کمک می‌کنید که مایحتاج خود را با قیمتی مناسب تهیه کنند. این نه تنها برکت را به رزق و روزی شما وارد می‌سازد، همچنین مردم نیز طرفدار وفادار شما خواهند شد.

بدین ترتیب آن‌ها خرید‌های خود را برای همیشه از شما خواهند کرد. البته که فقط این نیست. هر کدام از مشتریان شما برادران، خواهران، دوستان، آشنایان، اقوام و نزدیکانی دارد. او نیز دوست دارد که اعضای خانواده و دوستانش بتوانند مایحتاج خود را با قیمتی ارزان تهیه کنند. بنابراین آن‌ها را به سمت شما راهنمایی خواهد کرد. مشتریان شما، تبدیل به مبلغان شما خواهند شد. هیچ روش تبلیغاتی‌ای به اندازه تبلیغ دهان به دهان نمی‌تواند اعتماد مشتریان را جلب کند.

مطلب مرتبط: 5 نکته اساسی برای افزایش فروش برنج عنبر بو

به عقیده ما ایرانی‌ها، مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. بنابراین وقتی مردم شما را به یکدیگر معرفی کنند، یعنی شما خود بوییده‌اید. این اتفاق وقتی رخ دهد، تبلیغ بسیار قوی‌تر از زمانی است که تراکت پخش می‌کنید، از افراد مشهور استوری می‌خرید، در اتوبان‌ها بیلبورد نصب می‌کنید و حتی در تلویزیون تبلیغ می‌کنید. البته که تمام رویکردهای تبلیغاتی باید اتخاذ شوند تا کسب و کار بتواند به موفقیت برسد. اما تبلیغات دهان به دهان، تبلیغی که مردم ناخودآگاه برای شما انجام می‌دهند چیز دیگری است.

جمع‌بندی

سخن پایانی اینکه اگر می‌خواهید در کسب و کار خود تحول ایجاد کنید و به یک جریان درآمدی آسان علاقه‌مندید، خرید عمده برنج عنبر بو را امتحان کنید. مردم برنج عنبر بو را می‌خرند و می‌توانید خیالی آسوده داشته باشید از اینکه جنس روی دستتان نخواهد ماند. برعکس، بسیار زود آن را تمام خواهید کرد. می‌توانید روزی را ببینید که مردم از شما بپرسند:«دوباره عنبر بو کی میارید؟»

مطلب مرتبط: بهترین شرکت ایرانی برای خرید عمده برنج عنبر بو

اگر قصد خرید عمده برنج عنبر بو را دارید، لطفا همین حالا اقدام کنید. زیرا موجودی انبار برنج رز در حال اتمام است و مشتریان به سرعت در حال ثبت سفارش هستند. تضمینی وجود ندارد که به همه برسد!

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟