برنج عنبربو

فروش عمده برنج عنبر بو، خوش‌عطر، خوش‌طعم، پرطرفدار

اینجا، سایت برنج رز، مجله آنلاین تخصصی در رابطه با برنج است. خوش آمدید. اگر با جستجوی عبارت «فروش عمده برنج عنبر بو» به این صفحه رسیده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم. هم اکنون قرار است با هم سفر کنیم به جنوب غربی ایران، یعنی استان‌های ایلام و خوزستان، جایی که برنج شماره یک ایرانی کشت می‌شود. شما هم‌اکنون با همسفری همراه خواهید شد که به فروش عمده برنج عنبر بو مشغول است و هر لحظه که اراده کنید (حتی همین حالا)، با یک تماس می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

مطلب مرتبط: بهترین شرکت ایرانی برای خرید عمده برنج عنبر بو

برنج عنبر بو

اگر بگوییم برنج عنبر بو یکی از بهترین برنج‌های ایران است آن را دست کم گرفته‌ایم. به جرئت می‌توان تایید کرد که عنبر بو در میان بهترین برنج‌های جهان می‌درخشد. البته این در حالی است که سهم کوچکی از مجموع برنج تولید شده در جهان در سال ۲۰۲۲ را دارد.

در سال ۲۰۲۲، مجموع برنج تولید شده در جهان ۵۱۵ میلیون تن بوده‌است که ۹۰۰ هزار تن از این میزان به برنج عنبر بو اختصاص دارد. به عبارت دیگر، در سال گذشته فقط ۰.۲۰ درصد از کل برنج تولید شده در جهان عنبر بو بوده است و از آن‌جایی که این برنج فقط در برخی از استان‌های ایران کشت می‌شود، یعنی در تمام دنیا نایاب است. با این حال اگر روزی المپیک برنج‌ها برگزار شود تا بهترین برنج‌های جهان رده‌بندی شوند، هنر دست شالیکارانی از خطه‌های خوزستان، ایلام، کلات نادر و… پرچم ایران را بالاتر از پرچم تمام کشورهای دیگر به اهتزاز در می‌آورد.

ویژگی‌های کلی برنج عنبر بو

چه کسی بهتر از یک شرکت فروش عمده برنج عنبر بو می‌تواند ویژگی‌های کلی این برنج را بازگو کند؟ بنابراین اجازه دهید در خدمتتان باشیم با بیان اینکه برنج عنبر بو چه تمایزی با دیگر برنج‌ها دارد.

اولین نقطه تفاوت بین برنج عنبر بو و دیگر برنج‌ها محل کشت آن است. ممکن است با خواندن نام‌هایی مانند خوزستان و ایلام تعجب کرده باشید و با خود بگویید که مگر تنها جایی که می‌شود در آن برنج کشت کرد، شمال کشور و استان‌هایی مانند گیلان و مازندران نیست؟ پاسخ خیر است. با اینکه وقتی نام برنج ایرانی می‌آید همه به یاد استان‌های شمالی کشور و شالیزارهای آنجا می‌افتیم اما حقیقت این است که شالیزارها به شمال محدود نیستند. بلکه خداوند زیبایی و برکت شالیزار را به مناطق بیشتری از ایران ارزانی داشته است و ما در استان‌هایی که گفته شد نیز شالیزار داریم.

از قضا وقتی مدت‌ها پیش کار فروش عمده برنج عنبر بو را آغاز کردیم، متوجه شدیم که این برنج در شمال کشور کشت نمی‌شود و خواستگاه آن شهر سیروان در غرب کشور و استان ایلام است. البته خیلی هم نمی‌توان برنج عنبر بو را بی ارتباط با شمال کشور دانست. در حقیقت، برای کشت عنبر بو لازم است که دانه‌های برنج چمپا به عنوان بذر در زمین کاشته شوند و این برنج در شمال کشت می‌شود.

شکل ظاهری برنج عنبر بو

به عنوان متخصصین امر در فروش عمده برنج عنبر بو وظیفه داریم تا شکل ظاهری این برنج را برای مشتریان عزیز خود توصیف کنیم. همانطور که در تصاویر مقاله مشاهده می‌کنید و همانطور که از تیتر یکی دیگر از مقاله‌های ما یعنی «برنج عنبر بو؛ ریزدانه عطرافشان ایرانی» مشخص است، به جای دانه‌های قدبلند و کشیده و لاغر،‌ با برنج‌هایی توپر و کوتاه رو به رو هستیم.

شاید شکل ظاهری برنج اهمیت چندانی نداشته باشد. اما ویژگی دوم که امتیاز اصلی آن است را نه می‌توان با عکس نشان داد و نه می‌توان با نوشته توصیف کرد. تنها وقتی می‌توانید متوجه این ویژگی شوید که گرسنه هستید، برنج روی گاز است و عطر آن در فضا پیچیده است. بله، دومین چیزی که باید از برنج عنبر بو انتظار داشته باشید عطر روح‌نواز غلیظی است که زندگی می‌بخشد. عطری است که باعث می‌شود داد بزنید: دیگر صبر ندارم. پس این غذا کی آماده می‌شود؟

مطلب مرتبط: خرید برنج عنبر بو عمده به صورت مستقیم از شالیکار

موارد استفاده از برنج عنبر بو

نوبت به استفاده که می‌رسد، باید مواردی را در نظر گرفت. به عنوان شرکتی فعال در زمینه فروش عمده برنج عنبر بو سلیقه مشتریان خود را می‌دانیم. با وجود اینکه سلیقه‌های افراد بسیار متنوع است اما همه در یک موضوع اتفاق قول دارند و آن این است که برنج عنبر بو برای مصرف شخصی بهترین است. این امر دو دلیل دارد. یکی اینکه عطر و طعمی عالی و تکرار نشدنی دارد. دو، اینکه از نظر قیمت بسیار به صرفه‌تر از برنج‌های دیگر است. پس گزینه‌ای فوق‌العاده نه تنها برای خانواده‌ها بلکه دانشجویان و… است.

اما اگر رستوران دارید، با توجه به اینکه در ایران برای پذیرایی از مهمان از برنج‌های قدکشیده استفاده می‌گردد، شاید بهتر است برای سرو غذاهایی مانند چلو و پلو برنج‌های دیگر را در نظر بگیرید و از عنبر بو برای تهیه غذاهایی استفاده کنید که در پخت آن‌ها از برنج استفاده می‌شود اما نه به عنوان عضو اصلی. مثلا کوفته تبریزی، دلمه برگ مو، شله زرد، شیر برنج و… که اتفاقا نتیجه بسیار فوق‌العاده‌تر از آن خواهد بود که تصور می‌کنید.

چرا برنج عنبر بو انقدر محبوب است؟

به همان دو دلیل که خدمتتان گفته شد. به عنوان تامین‌کننده عمده برنج بسیاری از بنکداری‌ها، رستوران‌ها، تهیه غذا‌ها، تالارهای پذیرایی و… حاضر در زنجیره توزیع برنج کشور، خوشحالی واقعی را وقتی در چهره یا صدای مشتریان خود می‌بینیم و می‌شنویم که متوجه می‌شوند ما فروش عمده برنج عنبر بو داریم. زیرا این یعنی آن‌ها می‌توانند یک نوع برنج درجه یک اعلا را با قیمتی بسیار به‌صرفه‌تر از بسیاری برنج‌های دیگر تهیه کنند.

این موضوع همچنین برنج عنبر بو را به گزینه بسیار فوق‌العاده‌ای برای هیئات مذهبی، موکب‌های پذیرایی از مسافران پیاده‌روی اربعین حسینی (ع)، مساجد و… کرده‌است تا با بودجه‌ای متناسب و در درجه اقتصاده، پذیرایی شایسته‌ای را از حضار هیئات و زوار کربلا به عمل آورند. راستش را بخواهید، با اینکه قیمه یا عدس پلو نذری طعم خاص و ویژه خودش را دارد، اما وقتی با برنج عنبر بو پخته شود، دیگر کاملا حق مطلب را ادا می‌کند.

چگونه برنج عمده عنبر بو بخریم؟

همانطور که در این مقاله خدمت شریفتان عرض گردید، شرکت برنج رز تامین‌کننده بزرگ زنجیره توزیع برنج است و ما افتخار داریم که رضایت مشتریان، باعث شده بخش بزرگی از فروش عمده برنج عنبر بو را به عهده بگیریم. شما برای خرید عمده برنج عنبر بو تنها کافیست با شماره تماس اعلام‌شده در این صفحه ارتباط برقرار فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟