برنج عنبربو

برترین شرکت ایرانی پخش عمده برنج عنبر بو

به مجله برنج رز خوش آمدید. حضور شما در این صفحه یعنی به دنبال یک شرکت معتبر پخش برنج عنبر بو هستید. مجله برنج رز تحت مالکیت شرکت برنج رز اداره می‌شود. این شرکت، سالهاست مشغول به پخش عمده برنج عنبر بو و برنج شمال است. آنچه باعث می‌شود ما به خود افتخار کنیم، رضایت مشتریان‌مان است. شما نیز همین حالا می‌توانید با شماره تماس اعلام‌شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز خود را کسب و سفارش خرید عمده برنج عنبر بو را ثبت نمایید.

مطلب مرتبط: 5 نکته اساسی برای افزایش فروش برنج عنبر بو

برنج عنبر بو چیست؟

برنج عنبر بو که در محاوره آن را برنج اهواز، برنج خوزستان یا برنج جنوب هم می‌نامند، از مرغوب‌ترین برنج‌هایی است که در ایران عزیزمان کشت می‌شود. بر اساس بررسی‌هایی که وزارت جهاد کشاورزی در سال ۱۳۸۹ انجام داد، سالانه چیزی در حدود ۹۰۰ هزار تن برنج عنبر بو در استان خوزستان کشت می‌شود. البته، این به معنای آن نیست که عنبر بو فقط مخصوص خوزستان است. این برنج به علت مقاومت بالایی که در مقابل شرایط نامساعد آب و هوایی دارد، در بسیاری از مناطق مرکزی و جنوبی کشور قابل کشت است.

بر همین اساس، می‌توان شالیزارهای برنج عنبر بو را در اهواز، سیروان، شوشتر، استان فارس، استان خراسان و… مشاهده کرد.

ویژگی‌های برنج عنبر بو

اولین چیزی که درباره برنج عنبر بو وجود دارد، تفاوت ظاهری آن با برنج شمال است. در حالی که برنج شمال ظاهری لاغر و قد بلند دارد که در هنگام پخت، بیشتر نیز قد می‌کشد، برنج عنبر بو کاملا بر خلاف آن است. یعنی ظاهر تو پر با ارتفاع کوتاه که هنگام پخت چاق‌تر می‌شود.

نکته مهم بعدی که در واقع عامل اصلی محبوبیت برنج عنبر بو به شمار می‌رود، عطر غلیظ و زیاد آن است. در واقع علت نام‌گذاری این برنج به عنوان عنبر بو نیز همان عطر و بویی است که دارد. در ادبیات ما عنبر بو به ماده‌ای گفته می‌شود که بویی آنچنان خوب دارد که به عنبر تشبیه می‌شود. عنبر نیز یکی از خوش‌بو ترین ماده‌های دنیا است که در بدن نهنگ عنبر یافت می‌شود و از آن برای ساخت عطر بسیار استفاده می‌کنند.

تفاوت بزرگ بعدی برنج عنبر بو با برنج‌های دیگر طبع آن است. به عنوان یک شرکت پخش عمده برنج عنبر بو، به اطلاع مشتریان و مخاطبان عزیزمان می‌رسانیم که برنج عنبر بو به علت اینکه در مناطق گرم‌سیری کشورمان کشت می‌شود طبع گرمی دارد. این نیز یکی دیگر از نکات مثبت برنج عنبر بو است که آن را به گزینه بهتری برای استفاده روزمره تبدیل می‌کند.

مشتری‌پسندترین چیزی که درباره برنج عنبر بو وجود قیمت آن است. در مقایسه قیمت برنج عنبر بو با قیمت برنج شمال متوجه خواهید شد که ریزدانه‌ها قیمتی معادل با نصف یا کمتر از نصف قیمت قدبلندها دارند و این تفاوت فقط در قیمت است. در عطر و طعم هیچ تفاوتی ندارند و این موضوع، برنج عنبر بو را به گزینه‌ای عالی برای مصرف روزانه چه در خانه، چه در خوابگاه و چه در بسیاری از موقعیت‌های دیگر مناسب می‌سازد.

مطلب مرتبط: پخش برنج عنبر بو در حجم‌های مختلف و قیمت به صرفه

خودم، هم‌اکنون که این مطلب را برای‌تان می‌نویسم، از شهرستان به تهران برای تحصیل رفته‌ام و در خوابگاه ساکنم. در واقع اولین بار در همان خوابگاه بود که با برنج عنبر بو آشنا شدم. با دوستان هم‌اتاقی نشسته بودیم و هر کس درباره شهری که از آنجا آمده بود صحبت می‌کرد. دوست اهوازی‌مان از شهرشان گفت و گفت که خانوادگی به کشت برنج مشغول هستند. وقتی متعجب از او پرسیدم که مگر برنج فقط در شمال کشت نمی‌شود، خندید و گفت فردا شب شام همه مهمان من و آنجا بود که برای اولین بار عطر و طعم برنج عنبر بو را چشیدم.

چگونه فروشنده برنج عنبر بو شدم؟

پس از آشنایی‌ام با برنج عنبر بو تصمیم به خرید آن گرفتم اما درباره قیمت آن اطلاعی نداشتم. به بازار رفتم و وقتی دیدم می‌توانم نصف هزینه‌ای که برای خرید برنج خرج می‌کردم را ذخیره کنم، خوشحال از کشف جدیدی که کرده بودم، تصمیم گرفتم آن را به همه مردم معرفی کنم. این برنج به مردم امکان می‌داد که در وضعیت فعلی اقتصاد، بتوانند با نصف قیمت مایحتاج خود را تامین کنند.

از خانواده خودم شروع کردم، با معرفی به دوستانم و اساتیدم در دانشگاه ادامه دادم و بعد کم کم فهیمدم بیشتر مردم آن را می‌شناسند و از آن استفاده می‌کنند. بنابراین تصمیم گرفتم به یک مجموعه پخش عمده برنج عنبر بو ملحق شوم. از میان تمام شرکت‌های پخش عمده برنج عنبر بو، برنج رز را انتخاب کردم.

برنج رز بهترین شرکت پخش عمده برنج عنبر بو و همچنین برنج شمال بود که تصمیم گرفتم در آن مشغول شوم. زیرا وقتی دیدم چگونه مشتریان این شرکت خوشحال و راضی هستند و همواره به این شرکت وفادار مانده‌اند، فهمیدم که اگر می‌خواهم به مردم کشورم خدمت کنم، باید در چنین شرکتی مشغول باشم و اینگونه شد که هم‌اکنون در سایت برنج رز در خدمت شما هستم.

مطلب مرتبط: کوتاه‌ترین و آسان‌ترین راه برای خرید برنج عنبر بو به صورت عمده

معرفی برنج رز، شرکت پخش عمده برنج عنبر بو

اگر به دنبال یک شرکت پخش عمده برنج عنبر بو هستید، اجازه می‌خواهم که برنج رز را خدمتتان معرفی کنم. مشتریان این شرکت پخش عمده برنج عنبر بو واقعا راضی و خوشحال هستند! دلایل زیادی برای خوشحالی و رضایت آن‌ها وجود دارد. یکی از اصلی‌ترین دلایل این است که قیمت پخش عمده برنج عنبر بو در مجموعه برنج رز از دیگر مجموعه‌های پخش عمده برنج عنبر بو پایین‌تر است.

بنابراین، مشتریان عمده شرکت ما می‌توانند بدون اینکه سود خود را کاهش دهند، محصول خود را با قیمت کمتری عرضه کنند و اینگونه هم کمک حال مردم باشند، هم فروش خود را افزایش دهند و از رقبا سبقت بگیرند.

نحوه خرید از برنج رز، شرکت پخش عمده برنج عنبر بو

برای ثبت سفارش خرید عمده برنج عنبر بو از مجموعه رز، تنها کاری که لازم است انجام دهید ارتباط با همکار من در واحد مدیریت فروش شرکت است. کمی پایین‌تر جدولی را مشاهده می‌فرمایید که انواع راه‌های ارتباطی میان شما و مدیر فروش در آن درج شده‌است. ما معتقدیم که اگر قرار است معامله‌ای انجام شود، باید احترام کامل را به مشتری گذاشته و آماده پاسخگویی به او باشیم. همین حالا تماس را برقرار کنید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟