برنج عنبربو

بهترین قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو را از ما بخواهید

روز، شب یا هر زمان دیگری که این مقاله را می‌خوانید، به خیر. به وبسایت برنج عنبر بو خوش آمدید. اکنون که به دنبال قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو هستید، اجازه دهید شما را به خواندن کامل این مقاله دعوت کنم. طی دقایق کوتاه آتی، اطلاعات مفیدی درباره برنج عنبر بو ارائه خواهد شد. ضمنا، در پایان مقاله، پل‌های ارتباطی موجود به شرکت برنج رز را خدمتتان اعلام کرده‌ایم تا برای استعلام بهترین قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو، با آن تماس برقرار فرمایید.

اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید مقاله را بخوانید و فقط قصد اطلاع از قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو را دارید، نیازی نیست تا انتهای مقاله بروید و کافیست که همین حالا با شماره بالا تماس برقرار فرمایید.

قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو چیست؟

قیمت به مبلغی گفته می‌شود که شخص برای به دست آوردن یک کالا یا بهره‌مندی از یک خدمت پرداخت می‌کند و مبلغی است که فروشنده یا خدمت‌رسان، به ازای آن کالا یا خدمت خود را با مشتریان بالقوه مبادله می‌کند. قیمت‌گذاری محصول یا خدمات ضروری‌ترین تصمیم در یک فرایند تجاری است که باید توسط طرفین معامله گرفته شود.

فروشنده باید قیمت را در طیفی تعیین کند که بازار هدف مایل به پرداخت پول در آن طیف است و همچنین باید حاشیه سودی را که برای رسیدن به هدف خود نیاز دارد، در نظر بگیرد. خریدار نیز باید به دنبال بهترین قیمتی در بازار باشد توسط فروشنده‌های دیگر تعیین می‌شود؛ البته منظور از بهترین قیمت، کمترین قیمت نیست. بلکه باید نسبت دریافتی به پرداختی سنجیده شود.

مثلا ممکن است کارخانه اول قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو را ۱۰ درصد کمتر از کارخانه دوم تعیین کرده باشد، اما تنها تعهدی که دارد تحویل محصول به مشتری است و همچنین هزینه حمل و نقل را هم تقبل نمی‌کند. در عین حال، کارخانه دوم که در نگاه اول انگار ۱۰ درصد گران‌تر از کارخانه اول است، نه تنها محصولی با کیفیت بهتر ارائه دهد، بلکه خدمات پس از فروش، امتیازات ویژه مشتریان وفادار و حمل و نقل رایگان را نیز ارائه کند.

انواع برنج عنبر بو

در بازار برنج، انواع مختلفی از برنج عنبر بو عرضه می‌شود. هر زمان که تصمیم می‌گیرید تا قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو را بدانید، باید این نکته را در نظر بگیرید و دقیقا بدانید که قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو از کدام نوع را می‌خواهید استعلام کنید.

اصولا برنج عنبر بو به چهار نوع تقسیم می‌شود:

  • برنج عنبر بو سیروان: این برنج، در شهر سیروان واقع در استان گیلان کشت می‌شود. یکی از دو نوع برنج عنبر بو است که لقب بهترین برنج عنبر بو را به خود اختصاص داده‌است.
  • برنج عنبر بو شوشتر: دیگر بهترین برنج عنبر بو، در شهر شوشتر واقع در استان خوزستان کشت می‌شود. از نظر حجم کشت، بیشترین میزان را دارد و رایج‌ترین نوع در بازار است.
  • برنج عنبر بو امامی (گلالک): همان برنج عنبر بو شوشتر است. با این تفاوت که توسط شرکت گلالک عرضه می‌شود. گلالک مطرح‌ترین برند برنج عنبر بو در کشور است و به همین دلیل، مشهور تر از همتایان خود است. همچنین، نام دیگر آن یعنی برنج امامی، از نام خانوادگی موسس شرکت یعنی آقای بیژن امامی گرفته شده‌است.
  • سایر انواع برنج عنبر بو: هر برنج عنبر بو دیگری به جز سیروان و شوشتر، در این دسته قرار می‌گیرد. علاوه بر سایر مناطق استان‌های ایلام و خوزستان، در بسیاری دیگر از مناطق کشور عزیزمان، شالیزارهای کشت برنج عنبر بو داریم که محصولات آنها در دسته سوم قرار می‌گیرد.

جهت آشنایی کامل با انواع برنج عنبر بو، این مقاله را بخوانید: «انواع برنج عنبر بو را می‌شناسید؟»

چرا برنج عنبر بو درجه 1 انقدر طرفدار دارد؟

از مردم معمولی و مصرف شخصی گرفته تا مراسمات مناسبتی و هیئات مذهبی، از مجالس عروسی (در برخی از مناطق) گرفته تا پخت انواع غذاهای محلی، از شمالی‌هایی که خود برنج می‌کارند اما همچنان مشتری برنج عنبر بو هستند گرفته تا کشورهای همسایه که برای وارد کردن این برنج مشتری ایران هستند و قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو را در اختیار دارند، برنج عنبر بو طرفداران بسیار زیادی دارد و ما همه روزه در حال پاسخ به تعداد زیادی از تماس‌هایی هستیم که می‌خواهند قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو را بدانند.

ترکیب دو ویژگی و خصلت برنج عنبر بو درجه 1 در یکدیگر، کلید محبوبیت این برنج است و باعث شده‌است که عنبر بو در طول مدت کمی که از زمان اولین کشت آن می‌گذرد، به چنین محبوبیتی دست پیدا کند. این دلایل عبارتند از:

  • منفعت اقتصادی: برنج عنبر بو در مقایسه با برنج شمال قیمتی تقریبا نصف دارد. از همین رو بسیاری از فروشگاه‌داران را به سمت خرید برنج عنبر بو عمده سوق می‌دهد. به عبارتی، قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو نسبت به برنج‌های خارجی بسیار به‌صرفه است.
  • عطر و طعم فوق‌العاده: نصف بودن قیمت برنج عنبر بو درجه 1 در مقایسه با برنج‌های شمال به این معنا نیست که از نظر کیفیت از آن‌ها پایین‌تر است. بلکه در عطر و طعم حتی اگر بالاتر از آن نباشد، پایین‌تر نیست.

بنابراین مشتری وقتی ببیند که می‌تواند محصولی به همان خوش‌عطری، خوش‌طعمی و خوش‌پختی را با قیمتی نصف تهیه کند، قطعا ترجیح او برنج عنبر بو خواهد بود.

نحوه استعلام قیمت عمده برنج عنبر بو

با توجه به این حقیقت که قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو همواره تحت تاثیر عوامل اقتصادی، در نوسان است، ما در لحظه آماده پاسخگویی به استعلام قیمت توسط شما هستیم. در جدول زیر، پل‌های ارتباطی مختلف تدارک دیده شده‌اند که می‌توانید با هر کدام که راحت بودید، با ما ارتباط بگیرید.

همین حالا از برنج رز، قیمت عمده فروشی برنج عنبر بو را استعلام کنید و ضمن دریافت مشاوره سریع و رایگان، در صورت تمایل سفارش خود را ثبت فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟