برنج عنبربو

خرید برنج عنبر بو عمده به صورت مستقیم از شالیکار

خوش آمدید؛ حضور شما در این صفحه یعنی به دنبال برنج عنبر بو عمده هستید یا حداقل می‌خواهید اطلاعاتی درباره آن کسب کنید. پیش از اینکه به سراغ مقاله برویم، لطفا درود مجموعه برنج رز را بپذیرید و در نهایت، تبریک، در صفحه‌ای هستید که همه اطلاعات را درباره برنج عنبر بو عمده پیشکش حضورتان می‌کند و اگر در نهایت تصمیم به خرید گرفتید، از صفر تا صد در کنار شماست. این مقاله توسط مجموعه برنج رز تهیه شده و از طریق مجله آنلاین برنج رز خدمتتان تقدیم می‌گردد.

مطلب مرتبط: بهترین شرکت ایرانی برای خرید عمده برنج عنبر بو

برنج عنبر بو

درباره برنج عنبر بو چه اطلاعاتی دارید؟ حقایقی وجود دارد که ممکن است تا کنون آن‌ها را ندانسته باشید و پس از خواندن این مقاله شگفتی‌های فراوانی نصیبتان شده باشد. مثلا، بسیاری از ما فکر می‌کنیم تنها جایی که در آن برنج کشت می‌شود، شمال کشور است. در حالی که شاید باورتان نشود اما در استان‌هایی مانند خوزستان، خراسان و یزد و فارس نیز کشت برنج داریم. استان خوزستان، مبدا اصلی برنج عنبر بو عمده، هر ساله ۹۰۰هزار تن از این برنج را تولید می‌کند.

اما عنبر بو یعنی چه؟ داستان جالبی پشت اصطلاح عنبر بو وجود دارد. با اینکه روایت‌های مختلفی درباره نام‌گذاری این برنج وجود دارد، اما در معتبرترین روایت که با عقل هم جور در می‌آید، می‌گویند به علت عطر غلیظ و زیادی که این برنج از خود ایجاد می‌کند و روح‌نوازی بسیار بالای این عطر، برنج را به ماده بسیار خوشبویی به نام عنبر تشبیه می‌کنند و آن را برنج عنبر بو می‌نامند. یعنی برنجی که مانند عنبر بوی روح‌نواز منتشر می‌کند.

ویژگی‌های برنج عنبر بو

دانستن ویژگی‌های چیزی که می‌خرید در نهایت باعث گرفتن تصمیمی دقیق‌تر می‌شود و رضایت از خرید را به همراه دارد. این موضوع در خرید برنج عنبر بو عمده نیز صادق است و اگر بدانیم که برنج عنبر بو چه ویژگی‌های دارد، تصمیم بهتری می‌گیریم.

اولین و مهم‌ترین ویژگی عنبر بو، عطر آن است که در بخش قبلی کاملا توضیح داده شد.

دومین ویژگی مهم برنج عنبر بو عمده و غیر عمده که آن را از سایر برنج‌های ایرانی متمایز می‌سازد، ویژگی‌های ظاهری آن است. بر خلاف بسیاری از برنج‌های ایرانی که قد کشیده و اندام باریکی دارند، برنج عنبر بو از نظر قد کوتاه و از نظر اندام توپُر است. اکثر برنج‌های ایرانی پس از پخت از نظر قد رشد می‌کنند اما برنج عنبر بو وقتی پخته می‌شود، از اندام رشد می‌کند و چاق‌تر می‌شود. بنابراین برای پذیرای از مهمان نامناسب و برای پختن غذاهایی که برنج در آن‌ها وجود دارد اما ماده اصلی نیست، فوق‌العاده است.

سومین ویژگی برنج عنبر بو عمده و غیر عمده این است که بر خلاف خودش که چاق می‌شود، مصرف‌کننده را چاق نمی‌کند. این برنج بسیار سبک است، هضم آن بسیار آسان است و در نهایت نیز به چربی دور شکمی تبدیل نمی‌شود. همین موضوع نیز این برنج را در میان افرادی که عاشق غذا هستند اما به تناسب اندام نیز اهمیت می‌دهد، بسیار محبوب کرده و آن‌ها را برای خرید برنج عنبر بو عمده به سایت برنج رز سوق می‌دهد.

خرید برنج عنبر بو عمده، برای مغازه و فروش به مشتری

به عنوان شخصی که فروشگاه دارد (چه سوپر مارکت، چه هایپر مارکت، چه فروشگاه خواربار و چه حتی فروشگاه تخصصی برنج) بی‌تردید می‌دانید که مردم زیادی به دنبال گزینه‌های اقتصادی‌تر برای مصرف شخصی هستند. بسیاری از مشتریان هستند که وقتی به فروشگاه مراجعه می‌کنند، ۹ گونی برنج نیم‌دانه برای مصرف شخصی و ۱ گونی برای پذیرایی از مهمان تهیه می‌کنند. این تصمیمی اقتصادی و به‌ صرفه است.

اما اگر شما گزینه‌های اقتصادی بیشتری در فروشگاه خود به مشتری ارائه دهید، تنوعی بالاتر در محصول داشته و در نتیجه طیف گسترده‌تری از مشتریان را میزبانی خواهید کرد.

وجود برنج عنبر بو در فروشگاه شما در کنار برنج‌های نیم‌دانه، به مشتریانی که دنبال گزینه‌های اقتصادی هستند این امکان را می‌دهد که انتخاب‌های مختلفی داشته باشند و این حس را نداشته باشند که به علت بودجه متوسط یا پایین، محکوم به انتخاب اجباری شده‌اند. بنابراین با رضایت کامل خرید خود را نهایی می‌کنند و چون این حس رضایت را در فروشگاه شما تجربه کرده‌اند، برای خرید مجدد نیز به سراغ شما باز می‌گردند.

مطلب مرتبط: فروش عمده برنج عنبر بو، خوش‌عطر، خوش‌طعم، پرطرفدار

خرید برنج عنبر بو عمده، برای مصرف شخصی

اگر این برنج را برای مصرف شخصی می‌خواهید تهیه کنید، دانستن این موضوع لازم است که بدانید عنبر بو، برنجی نیست که بخواهید در ظرف مهمان بکشید. ما در ایران رسم داریم که از مهمان با برنج کشیده و قدبلند پذیرایی کنیم. اما…

وقتی پای غذاهایی مانند شیربرنج، کوفته تبریزی، دلمه برگ مو و… به میان می‌آید، در واقع غذاهایی که در پخت آن‌ها از برنج استفاده شده‌است اما نه به عنوان چلو یا پلو، عنبر بو بهترین گزینه‌ای است که وجود دارد. حتی برای مهمان.

اما وقتی فقط خودتان هستید، عنبر بو را اصلا از دست ندهید. عطر فوق‌العاده غلیظی دارد، مصرف‌کننده را چاق نمی‌کند، بسیار خوش طعم است و البته، در میان دیگر برنج‌های ایرانی بسیار مقرون به صرفه.

گاهی ممکن است شخصی ترجیح دهد که برنج ایرانی نیم‌دانه تهیه کند، اما عنبر بو هر مزیتی را که از برنج نیم‌دانه انتظار می‌رود بر طرف می‌سازد. هم از نظر قیمت و هم از نظر لذت میل کردن. زیرا به علت شکل ظاهری خود، همان حس خوب برنج نیم‌دانه را تداعی می‌سازد.

به عنوان جمله آخر، دوست دارم تجربه شخصی خود را با شما به اشتراک بگذارم. هر زمان که پلو خورشت داشته باشیم، اگر برنج عنبر بو باشد پلو را جدا می‌خورم و خورشت را هم جدا. طعم عنبر بو را خیلی دوست دارم و دلم نمی‌آید روی آن خورشت بریزم.

جمع‌بندی

برنج عنبر بو از محبوب‌ترین برنج‌های ایرانی است که خواستگاه آن خوزستان بوده و با وجود اینکه برنج شمال محسوب نمی‌شود، در میان مصرف‌کنندگان ایرانی جایگاه ویژه‌ای دارد. این برنج با توجه به شکل ظاهری خود گزینه مناسبی برای پذیرایی از مهمان نیست، اما به علت عطر، خواص، عدم چاق‌کنندگی، قیمت مقرون به صرفه و بسیاری از فاکتورهای دیگر، گزینه‌ای فوق‌العاده برای مصرف شخصی خانگی به شمار می‌رود. همچنین، برای تهیه غذاهایی مانند کوفته تبریزی و دلمه برگ مو که در آن‌ها برنج به عنوان ماده غیر اصلی استفاده می‌شود، گزینه‌ای فوق‌العاده است.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟