برنج ایرانی

مرکز فروش عمده برنج با نازل‌ترین قیمت و بهترین کیفیت

به مرکز فروش عمده برنج خوش آمدید. برنج، یکی از معروف‌ترین غلات و منبع تغذیه اصلی بیش از نیمی از مردم دنیاست. این غله به علت حجم زیادی از کربوهیدرات که در خود جای داده است، منبع تامین سوخت بدن برای بسیاری از افراد است و در کشور ما ایران، در کنار گندم، بیشترین سهم مصرف در میان تمام مواد غذایی را به خود اختصاص داده‌است. از آنجایی که این محصول همیشه مصرف دارد و همیشه فروش بالایی دارد، احتمالا برنج فروشی برای شما شغلی جذاب است و هم اکنون به دنبال یک مرکز فروش عمده برنج هستید. با مجله برنج رز همراه باشید.

تاریخچه برنج در ایران

از تاریخ دقیق معرفی برنج در سواحل خزر و ورود آن به آشپزی ایرانی، اطلاع دقیقی در دست نیست؛ اما می‌دانیم که قبل از دوره اسلامی، در کشور شالیزارهای چندانی وجود نداشته است. یکی از شواهد، این واقعیت است که در اَوِستا (کتاب مقدس زرتشتیان که قبل از اسلام، کتاب مقدس ایران بوده‌است) کلمه‌ای برای برنج وجود ندارد. کشت برنج از جنوب شرق آسیا و هند به ایران رسید.

برنج در ابتدا از غذاهای سلطنتی صفویه بود و دربار صفوی، مصرف‌کننده و مشتری اصلی خرید برنج ایرانی بود. تا اینکه در اواخر قرن شانزدهم، به بخش عمده آشپزی ایرانی تبدیل شد و مردم عادی نیز به خرید برنج ایرانی روی آوردند. پیش از آن و در قرن‌های هفتم تا سیزدهم، برنج در آذربایجان، فارس، خوزستان و از همه مهمتر در استان‌های حاشیه دریای خزر، همان مناطقی که هنوز مناطق اصلی تولید برنج هستند، کشت می‌شد.

اگر برنج بی‌کیفیت بفروشیم چه می‌شود؟

ممکن است برخی از فروشندگان که تاکنون با یک مرکز فروش عمده برنج معتبر وارد معامله نشده‌اند، تصور کنند که مشکل خاصی وجود نخواهد داشت اگر برنج ارزان قیمتی را به مشتری بفروشیم که در تولید آن، به کیفیت، اهمیت چندانی داده نشده‌است. بالاخره جنس ارزان همین است دیگر!

این دیدگاه روی کاغذ درست است. هر کس هر چقدر هزینه کند، همانقدر هم کیفیت دریافت می‌کند؛ اما فقط روی کاغذ. شرکت رز، به عنوان یک مرکز فروش برنج عمده، تحقیقات جالبی روی بازار انجام داده‌است که نتایج آن ذهنیت شما را به کلی تغییر می‌دهد و یک ذهنیت جدید پولساز را برای‌تان ایجاد می‌کند که در پی آن، برنج، سودآورترین محصول فروشگاه‌تان باشد.

صد البته که مشتریان می‌دانند وقتی از مرکز فروش عمده برنج، یک برنج ارزان قیمت تهیه می‌کنند، محصولی را خریده‌اند که نباید از آن انتظار داشته باشند کیفیتی مانند کیفیت محصولات گران قیمت ارائه دهد (البته این ذهنیت نادرستی است که در میان افراد جا افتاده). با این حال وقتی از همان محصول استفاده می‌کنند و می‌بینند که نیازشان برطرف نشده‌است، ناچار می‌شوند که دوباره به فروشگاه شما مراجعه کنند و اینبار برنج گران قیمت را تهیه کنند. حال، مهم نیست کیفیت مناسب را دریافت کنند یا نکنند. در هر صورت احساسی منفی خواهند داشت.

اگر برنج دوم که با قیمت بیشتری خریده‌اند، نیاز آنها را برطرف کند، از این عصبانی خواهند بود که هزینه‌ای را که در مرحله اول برای خرید برنج ارزان قیمت تهیه کرده‌بودند به هدر رفته‌است. از آن بدتر، اگر برنج گران قیمت نیز نتواند نیاز آن‌ها را برطرف کند و کیفیت مطلوبی ارائه دهد، کاملا مشخص است که چقدر عصبانی خواهند شد و نیازی به تحلیل دلیل این عصبانیت وجود ندارد. آنچه که مهم است بدانید، این است که عصبانیت آنها گریبان شما را خواهد گرفت.

در حالی که می‌توانید از همان ابتدا محصول با کیفیتی را با قیمتی عالی به آنها ارائه دهید و از همان ابتدا رضایت آنها را جلب کنید، فقط تعداد کمی از برنج فروشان هستند که این موضوع را می‌دانند و این دانش، آنها از سایر رقیبان جدا می‌سازد. این، یعنی با تهیه محصول فروشگاه خود از مرکز فروش عمده برنج رز، از رقیبان خود سبقت خواهید گرفت.

سخن پایانی

در مجله مرکز فروش عمده برنج رز، آموزش‌های متعددی منتشر کرده و می‌کنیم و به شما رازهای موفقیت در فروش محصول را می‌گوییم. این موضوع باعث می‌شود که شما به سرعت محصولات خود را به فروش برسانید و برای سفارش بعدی، با ما تماس بگیرید. بدین ترتیب وقتی فروش شما بالا برود، فروش ما نیز بالا می‌رود.

خوشحالی شما از بالا رفتن فروش و افزایش سودتان، ما را نیز خوشحال می‌کند. یکی از رازهای موفقیت ما در مرکز فروش عمده برنج رز، این است که خود را ملزم کرده‌ایم به خوشحالی مشتریان‌مان. مشتریان ما باید خوشحال‌ترین مشتریان برنج عمده در تمام جهان باشند.

ما به خارج می‌رویم، دوستان جدید پیدا می‌کنیم و اولین چیزی که به آنها ارائه می‌دهیم قرمه‌سبزی است و اینگونه آنها را عاشق خود می‌کنیم. با اینحال، تمام این غذاها به لطف کشت گسترده برنج در کشور ما اتفاق افتاده است. هرگاه تردید داشتید که از یک مرکز فروش عمده برنج، محموله‌ای خریداری کنید یا نه، ۲ نکته را به خود یادآور شوید:

اول، مردم در منازل خود بسیار طرفدار برنج ایرانی هستند. دوم، رستوران‌ها مکان‌هایی هستند که بهترین غذاهای ایرانی را سرو می‌کنند، اما اگر برنج استفاده‌شده در آنها از نوع برنج ایرانی نباشد، مشتریان اهمیت و اعتبار خاصی برای آن رستوران قائل نخواهند بود.

نحوه سفارش از مرکز فروش عمده برنج رز

 جدول زیر، راه‌های ارتباطی مختلف میان شما و مدیر فرو مرکز فروش عمده برنج رز است. جهت دریافت مشاوره سریع و رایگان و همچنین، در صورت تمایل، ثبت سفارش، همین حالا با یکی از راه‌های ارتباطی زیر تماس برقرار فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟