برنج عمده

خرید عمده انواع برنج ایرانی با بهترین قیمت

آیا به دنبال مرکزی برای خرید عمده انواع برنج ایرانی هستید؟ اگر چنین است، به مجله برنج رز خوش آمدید. مفتخریم که به اطلاعتان برسانیم خرید عمده انواع برنج ایرانی در سایت برنج رز قابل انجام است و همین حالا می‌توانید با تماس با شماره زیر، سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین، در صورت تمایل برای اطلاع از انواع برنج‌های موجود، می‌توانید ادامه مقاله را مطالعه فرمایید.

خرید عمده انواع برنج ایرانی

هنگام خرید انواع برنج ایرانی، دو گروه اصلی برای انتخاب دارید. برنج شمال و برنج عنبر بو. در ابتدا، به سراغ برنج شمال و انواع آن می‌رویم.

۱- برنج صدری

برنج صدری در استان گیلان کشت می‌شود و همواره هنگام خرید انواع برنج ایرانی، در میان گزینه‌های اصلی مشتریان قرار دارد. نوعی افسانه‌ای از برنج‌های ایرانی است که عطر و طعم آن، فوق‌العاده غلیظ و روح‌نواز است. برنج صدری آنقدر طعم خوبی دارد که بسیاری از افراد بدون هیچ چاشنی یا خورشتی آن را میل می‌کنند. برنج صدری خود به سه نوع تقسیم می‌شود. قیمت انواع برنج ایرانی صدری، بستگی به این دارد که در کدام یک از این سه دسته قرار بگیرد: ۱- دم‌سیاه، ۲- دم قرمز و ۳- دم زرد.

۲- برنج طارم

برنج طارم معروف‌ترین و پرمصرف‌ترین برند برنج در ایران است و در میان افرادی که برای خرید عمده انواع برنج مراجعه می‌کنند، پرطرفدارترین برنج است. این برنج ابتدا در شهرستان طارم در استان زنجان کاشته و کشت می‌شد و سپس به مناطق شمالی استان‌های مازندران و گیلان راه پیدا کرد. اکنون ۱۳ نوع متمایز برنج طارم در بازار موجود است.

از مهمترین آنها می‌توان به برنج طارم محلی و برنج طارم هاشمی اشاره کرد. هنگام خرید برنج طارم، توجه به این نکته ضروری است که این نوع برنج با نام‌های مختلف موجود است. با این حال، هیچ‌کدام از آنها از نظر طعم، رنگ و رایحه تفاوت قابل توجهی ندارند. تنوع نام در برنج ایرانی طارم، نه به ویژگی‌ها و کیفیت برنج، بلکه بیشتر به روش کشت کشاورزان مربوط می‌شود.

۳- برنج طارم محلی

برنج طارم محلی یکی از مرغوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برنج‌های ایرانی است. در مقایسه با سایر انواع برنج، این برنج دارای رنگ کرم و قد بلندتر است. علاوه بر این، برنج طارم محلی پس از پختن، نسبت به انواع مختلف برنج بیشتر قد می‌کشد.

۴- برنج طارم هاشمی

یوسف هاشمی در سال ۱۳۶۴، این نوع برنج را در روستای چاپارخانه پیدا کرد و به افتخار او، این نوع برنج به نام او نام‌گذاری شد. امروزه برنج هاشمی در بیش از نیمی از مزارع کشاورزی گیلان رواج دارد. برنج هاشمی عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد که مقاومت در برابر آن سخت است. به علاوه این نوع برنج نسبت به انواع دیگر نیاز به سمپاشی کمتری دارد.

این محصول علاوه بر استان گیلان، در حال حاضر در استان‌های مازندران و گلستان نیز کشت می‌شود. بعد از پخت، طعم برنج هاشمی زیاد می‌شود و برنج نرم و خوش طعم می‌ماند. به جرات می توان گفت که برنج هاشمی یکی از پرطرفدارترین گونه‌های برنج در ایران است.

اکنون، اجازه دهید انواع برنج عنبر بو را خدمتتان معرفی کنیم. برنج عنبر بو، یکی دیگر از گزینه‌های پرطرفدار است که هنگام خرید عمده انواع برنج ایرانی، بسیار مورد توجه است.

۱- برنج سیروان

این برنج مرغوب‌ترین برنج عنبر بو در بازار خواربار ایران است و حتی از استان‌های شمالی کشور که خود برنج دارند، مشتریان فراوانی دارد. همانطور که از نام آن پیداست، در سیروان ایلام کشت می‌شود و از این رو به آن برنج سیروان یا برنج ایلام هم گفته می‌شود. از نظر عطر و طعم بهترین برنج عنبر بو است و اگر بتوانید درجه 1 آن را پیدا کنید باید بسیار خوشحال باشید. در هنگام خرید انواع برنج ایرانی، همیشه پرباره برنج سیروان سوال وجود دارد و اولویت اول خریداران است.

۲- برنج شوشتر

این برنج در کنار برنج سیروان قرار می‌گیرد و جایگاه بهترین نوع برنج عنبر بو را با آن شریک می‌شود و طرفداران زیادی دارد. در ابتدا برای استفاده شخصی بومیان شوشتر کشت می‌شد. اما پس از یافتن مشتریان فراوان در شهرهای اطراف، کشت آن در آغاز توسعه یافت و به شهرهای اطراف صادر شد و پس از آشنایی کل ایران، فراتر از شوشتر رفت، به اهواز رسید و سپس در سراسر خوزستان گسترش یافت. کشت برنج عنبر بو همچنین پا را فراتر گذاشت و مزارع خود را گسترده‌تر و گسترده‌تر کرد و علاوه بر استان‌های همچوار، تا مشهد هم رسید.

برنج شوشتر نیز هنگام خرید انواع برنج ایرانی، نسبت به گزینه‌های دیگر برجسته‌تر است و توجه‌های زیادی را به خود جلب می‌کند.

۳- برنج امامی (گلالک)

یکی از بزرگترین اطلاعات غلطی که در بازار برنج وجود دارد، تفاوت میان برنج عنبر بو امامی و برنج گلالک است! برنج امامی و برنج گلالک دو نوع برنج مجزا از هم نیستند. در سال 1370 بیژن امامی به همراه برادرانش کارخانه برنج ممتاز شوشتر یا گلالک را در شوشتر تأسیس کرد. امامی همان برنج گلالک و بهترین برنج از نوع عنبر بو است!!

برنج گلالک امامی در هنگام خرید عمده انواع برنج ایرانی مورد توجه همه کسانی است که برنج عنبر بو شوشتر را انتخاب می‌کنند. یکی از ویژگی‌های این برنج یکنواختی و کیفیت بالای آن است. عنبربو امامی در میان انواع دیگر عنبر بو محبوب‌ترین است و حتی برخی از تولیدکنندگان برنج خود را به این نام جا می‌زنند. پس مهم است که از اصل بودن محصولی که می‌خرید، اطمینان حاصل کنید.

۳- برنج سایر مناطق

هر برنج عنبر بویی غیر از برنج شوشتر و برنج سیروان، در این دسته قرار می‌گیرد. هنگام خرید عمده انواع برنج ایرانی، می‌توانید درباره استان محل کشت برنج، از فروشنده سوال کنید.

سفارش خرید عمده انواع برنج ایرانی

خرید عمده انواع برنج ایرانی، هیچگاه به این آسانی نبوده است و اینترنت بسیاری از کارها را آسان کرده‌است. جهت دریافت مشاوره سریع و رایگان و همچنین ثبت سفارش خرید عمده انواع برنج ایرانی، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر برای صحبت با مدیر فروش شرکت برنج رز استفاده فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟