برنج عنبربو

5 نکته اساسی برای افزایش فروش برنج عنبر بو

آیا از ۵ نکته اساسی برای فروش برنج عنبر بو اطلاع دارید؟ نکته این است که بسیاری از مردم نمی‌دانند مهارت فروشندگی چقدر مهم است. مگر اینکه رقم حساب بانکی‌شان به آن وابسته باشد. در حقیقت، آن‌ها حتی نمی‌دانند که همواره در حال فروش هستند. یک کودک، وقتی پدرش را می‌بوسد تا او را برای رفتن به شهربازی متقاعد کند، در حال فروش است. وقتی همان پدر به فرزندش قول می‌دهد که اگر بچه خوبی باشد او را به شهر بازی خواهد برد، در حال فروش است.

مطلب مرتبط: برنج عنبر بو؛ ریزدانه عطرافشان ایرانی

ما در مجموعه برنج رز، مقاله‌ای که مطالعه می‌فرمایید را بر همین اساس نوشته‌ایم. برخی از افراد هستند که وقتی قصد خرید عمده برنج عنبر بو و فروش آن در فروشگاه خود را دارند، نمی‌دانند که با چند تکنیک ساده می‌توانند فروش خود را افزایش دهند. اما اگر این مقاله را مطالعه فرمایید جزو آن دسته از افراد نخواهید بود.

رابرت هرجاوک (Robert Herjavek)، نویسنده موفق کتاب‌های پرفروش در حوزه مهارت فروشندگی، در آحرین عنوان خود به نام «نباید کوسه باشید!» می‌گوید: فروشندگان بزرگ متولد نمی‌شوند، ساخته می‌شوند، و هیچ‌کس بدون دانستن نحوه فروش به موفقیت در زندگی دست نمی‌یابد.

وی همچنین در وبلاگ خود می‌نویسد: باور کنید یا نه، همواره در حال فروش چیزی هستید.

در حالی که بسیاری از مردم فکر می‌کنند فروش (در اینجا فروش برنج عنبر بو) کاری به سختی شکستن شاخ غول است، اما حقیقت چیز دیگری است و دانستن فقط ۵ نکته، فروش برنج عنبر بو در فروشگاه شما حداقل ۲ برابر خواهد کرد.

مطلب مرتبط: بهترین و ارزان‌ترین قیمت برنج عنبر بو در بازار ایران

فروش برنج عنبر بو، نکته اول: اولین چیزی که می‌فروشید خودتان هستید

در مرحله اول باید بیخیال فروش برنج عنبو شوید و خودتان را بفروشید. اگر مشتری یا کسی که قصد فروش به او را دارید دوست‌تان نداشته باشد، به حرف شما گوش نمی‌دهد. مطمئن شوید که مشتری‌تان را به خوبی می‌شناسید و خودتان را به خوبی به او معرفی می‌کنید. باید به فروشنده‌ای تبدیل شوید که اگر خودتان در مقام مشتری بودید، از او خرید می‌کردید.

مطلب مرتبط: پخش برنج عنبر بو در حجم‌های مختلف و قیمت به صرفه

فروش برنج عنبر بو، نکته دوم: بیشتر از اینکه حرف بزنید، گوش دهید

فروشندگان ناموفق نمی‌توانند بیخیال حرف‌زدن درباره شگفت‌انگیز بودن محصولاتشان شوند؛ آنها تا خود صبح به این موضوع ادامه می‌دهند! اما فروشندگان خوب به آنچه مشتریان می‌گویند گوش می‌دهند. آنها از همان ابتدا به نیازهای مشتری توجه می‌کنند و بر اساس آن، پیشنهادات خود را ارائه می‌دهند.

فروش برنج عنبر بو، نکته سوم: بدانید به چه کسی می‌فروشید

اگر حداقل میزان فروش برنج عنبر بو در فروشگاه شما ۱۰ گونی است، سعی نکنید به افرادی که بودجه خرید ۲ گونی را دارند بفروشید. اشتباه رایجی که فروشندگان مرتکب می‌شوند این است که سعی می‌کنند هر چیزی را به هرکسی بفروشند. اطمینان حاصل کنید که هر چیزی که می‌فروشید نیازهای مشتری بالقوه شما را برآورده می‌کند و برای آنها واقع بینانه است. تنها در این صورت است که به احتمال زیاد آن فروش را ایجاد خواهید کرد!

مطلب مرتبط: برنج عنبر بو اصل را از کجا بخریم؟

فروش برنج عنبر بو، نکته چهارم: بفهمید که چه چیزی طرف مقابل را تحریک می‌کند

چرا مردم باید به آنچه می‌فروشید اهمیت قائل بدهند؟ فروش برنج عنبر بو توسط شما چه دردی از آن‌ها دوا می‌کند؟ محصول شما چگونه برای آنها ارزش ارائه می‌کند؟ در وهله اول به آنچه که مشتری را وادار به حضور در فروشگاه شما کرده‌است فکر کنید و سعی کنید بهترین برنامه‌ریزی را برای رفع آن نیاز داشته باشید.

فروش برنج عنبر بو، نکته پنجم: سادگی را حفظ کنید

فقط به این دلیل که بخواهید داناتر به نظر برسید، حرف‌ها و کلمات‌تان را بیش از حد پیچیده نکنید. نشانه دانش واقعی در هر چیزی این است که چقدر خوب می‌توانید مسائل پیچیده را برای یک فرد معمولی توضیح دهید. سادگی و کوتاهی را در بالاترین حد ممکن حفظ کنید و سخنان خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید در ۳۰ ثانیه داخل آسانسور، همه چیز را برای یک فرد توضیح دهید.

کلید موفقیت در فروش برنج عنبر بو این است که به طرف مقابل فکر کنید. رویکرد خود را در مورد نیازهای آنها ایجاد کنید و به احساس آنها پس از خروج‌شان از فروشگاه شما فکر کنید. چیزی به نام «فروشنده ذاتی» وجود ندارد.  هر کسی می‌تواند یاد بگیرد که در فروش خوب باشد، از جمله شما!

مطلب مرتبط: کوتاه‌ترین و آسان‌ترین راه برای خرید برنج عنبر بو به صورت عمده

تامین برنج عنبر بو

تا اینجا، ۵ نکته ساده اما کاربردی و اساسی را درباره فروش برنج عنبر بو آموختید. اما برای افزایش سود، فقط افزایش فروش کافی نیست و این موضوع، یک راز پنهان و یک قانون نانوشته است. در حالی که بسیاری از کتاب‌ها، سمینارها و دوره‌‌های آموزشی به شما وعده افزایش سود با افزایش فروش را می‌دهند، اما در کف بازار قانونی وجود دارد که در هیچ کتابی نوشته نمی‌شود، در هیچ سمیناری به شما گفته نمی‌شود و بازاری‌ها نیز آن را به عنوان بزرگترین راز کاسبی، به کسی نمی‌گویند.

تمام نکات بالا باید رعایت شوند، اما همه این‌ها برای زمانی است که برنج عنبر بو از مغازه شما خارج می‌شود. اگر ذره‌بین را روی طرف دیگر یعنی زمانی که برنج وارد مغازه شما می‌شود نگیرید و اگر این راز را ندانید، هر چه قدر بیشتر بفروشید بیشتر ضرر خواهید کرد. این راز قائده‌ای است به نام «گران نفرش، ارزان بخر».

مطلب مرتبط: بهترین شرکت ایرانی پخش عمده برنج عنبر بو

این قائده می‌گوید اگر گران بفروشید در نهایت به جایی خواهید رسید که هیچ کس از شما خریدی نخواهد کرد. هر چقدر هم که تکنیک‌های فروش را به کار بگیرید، در نهایت این قیمت است که حرف اصلی را می‌زند. از طرفی، اگر خودتان ارزان‌تر بخرید، می‌توانید قیمت کمتری بدهید، اما سودتان کاهش پیدا نکند. مثلا اگر برای فروش برنج عنبر بو کیلویی ۷۵۰۰۰ تومان هزینه کنید و بخواهید روی هر کیلو ۱۰۰۰۰ تومان سود کسب کنید، مجبور خواهید بود آن را به قیمت کیلویی ۸۵۰۰۰ تومان به دست مشتری بدهید. در اینجا کافیست که رقیب شما قیمت ۸۴۵۰۰ تومان برای فروش برنج عنبر بو تعیین کرده باشد. تمام! شما مشتریان‌تان را از دست دادید!

اما اگر خودتان کیلویی ۶۵۰۰۰ تومان خریداری کرده باشید، برای کسب ۱۰۰۰۰ تومان سود می‌توانید ۷۵۰۰۰ تومان قیمت بگذارید. در این صورت، حتی اگر بخواهید ۱۵۰۰۰ تومان هم سود کسب کنید، باز هم ۴۵۰۰ تومان ارزان‌تر از رقیبتان خواهید فروخت یعنی ۸۰۰۰۰ تومان. تمام! شما مشتریان را به سمت خود جذب کردید.

برای تامین برنج عنبر بو، همین حالا با ما تماس بگیرید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟