برنج عنبربو

نزدیک‌ترین تامین کننده برنج عنبر بو

برنج، یکی از محبوب‌ترین غلات مصرف‌شونده توسط بخش بزرگی از جمعیت جهان، در انواع مختلفی وجود دارد و در بسیاری از نقاط جهان کشت می‌شود. آسیا بزرگترین مصرف‌کننده، تولید‌کننده و تامین‌کننده برنج و در میان انواع مختلفی که از آن وجود دارد، بزرگترین تامین کننده برنج عنبر بو کشور ما ایران است. بنابراین، از آنجایی که جمعیت آسیایی زیادی به سایر نقاط جهان مهاجرت کرده‌اند، امروزه این غله را تقریباً در تمام نقاط جهان گسترش داده‌اند.

در سال ۲۰۲۱، تقاضای جهانی برای واردات برنج منجر به فروشی به ارزش 26.5 میلیارد دلار شد. امروزه کشورهای عمده تولید کننده برنج عبارتند از: چین، هند، بنگلادش، اندونزی، ویتنام، تایلند، برمه، فیلیپین، پاکستان، ژاپن، برزیل، کامبوج، ایالات متحده، کره جنوبی، نپال، سریلانکا و ایران. این کشورها در مجموع نزدیک به ۹۰ درصد از تولید برنج جهان را تشکیل می‌دهند.

با این حال، در این مقاله درباره برنجی حرف خواهیم زد که هیچ‌کدام از کشور‌های جهان به آن دسترسی ندارند، به جز کشور ما ایران. آن هم به این دلیل که نه دانش کشت این برنج را در اختیار دارند، نه شرایط آب و هوا و خاک آن مناطق به آن‌ها اجازه کشت چنین برنجی را می‌دهد. به همین دلیل ایران تنها تامین کننده برنج عنبر بو در جهان است.

مطلب مرتبط: بهترین و ارزان‌ترین قیمت برنج عنبر بو در بازار ایران

برنج عنبر بو در کجا کشت می‌شود؟

با وجود اینکه ممکن است تنها استان‌های شمالی کشور هستند که در آن‌ها شالیزارهای کشت برنج وجود دارد، اما جالب است بدانید که علاوه بر شمال کشور، در استان‌هایی کشت برنج داریم که وقتی شرایط آب و هوایی آن‌ها را با شرایط آب و هوایی شمال (که در مدرسه به آموخته‌اند تنها آب و هوای مطلوب برای کشت برنج است) مقایسه کنیم، شگفت‌زده می‌شویم.

ایلام، خوزستان، شوشتر، سیروان، باغملک، برخی مناطق استان فارس، کلات نادر و… برخی از استان‌ها و شهرهای تامین کننده برنج عنبر بو هستند. شگفتی وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم این نوع برنج در شمال کشور قابل کشت نیست، اما با وجود اینکه خودشان بخش بسیار بزرگی از برنج کشور را تامین می‌کنند، بسیاری از مشتریان برنج عنبر بو شمالیان هستند.

نزدیک‌ترین تامین کننده برنج عنبر بو برای خرید عمده

برنج عنبر بو طرفداران زیادی دارد. زیرا هم از نظر اقتصادی از برنج شمال ارزان‌تر است هم از نظر عطر و طعم هنگام خوردن لذت زیادی به مصرف‌کننده می‌دهد. بنابراین اگر فروشگاهی دارید که مشتریان از شما مایحتاج منزل و مواد غذایی‌شان را تهیه می‌کنند، نبود برنج عنبر بو در فروشگاه شما، به معنای از دست دادن بخش تقریبا بزرگی از مشتریان‌تان خواهد بود. بنابراین لازم است به دنبال نزدیک‌ترین تامین کننده برنج عنبر بو برای خرید عمده خود بگردید و این ماده غذایی را هر چه سریع‌تر به لیست محصولات فروشگاه‌تان اضافه کنید.

اینترنت پس از اینکه در دنیای ما انسان‌ها قدم گذاشت، رسما فاصله‌ها را از بین برد و عباراتی مانند نزدیک‌ترین و دورترین را تقریبا از زندگی‌ها حذف کرد. حتما توصیف معروف مارشال مک‌لوهان از اینترنت یعنی «دهکده جهانی» را شنیده‌اید. این یعنی برای شما که به دنبال تامین کننده برنج عنبر بو می‌گردید، مهم نیست که تامین کننده برنج عنبر بو چقدر از شما دور است یا نزدیک.

برای مثال مهم نیست با یک تامین کننده برنج عنبر بو به نام شرکت برنج رز چقدر فاصله دارید. برای ثبت سفارش نزد این تامین کننده برنج عنبر بو هیچ نیازی نیست که خود را به زحمت بیاندازید تا با حضور فیزیکی در محل تامین‌کننده با او صحبت کنید. اینترنت، دست شما را در دست ما می‌گذارد و تنها کاری که لازم است از سمت شما انجام پذیرد، اعلام سفارش است.

پس از آن، پروسه در سمت ما شروع می‌شود. در واقع سهم شما از کارهایی که باید انجام شود تا تامین برنج عنبر بو در فروشگاهتان تکمیل گردد، دستور به ما در ابتدای پروسه و تحویل گرفتن بار در انتهای آن است. دیگر لازم نیست نگران فاصله، چگونگی حمل و نقل و بسیاری دیگر از مواردی باشید که هنگام کار با هر تامین کننده برنج عنبر بو دیگری غیر از برنج رز، ممکن است ذهن شما را درگیر کند.

مطلب مرتبط: چگونه از قیمت عمده برنج عنبر بو مطلع شویم؟

قیمت خرید از تامین کننده برنج عنبر بو

قیمت هر محصول به موارد مختلفی بستگی دارد. در واقع یک تامین کننده برنج عنبر بو برای قیمت‌گذاری روی کالای خود موارد مختلفی را از قبیل میزان تقاضا، کیفیت برنج، وضعیت اقتصادی و… را لحاظ می‌کند. ما احترام ویژه‌ای برای شما قائل هستیم و برای ما بسیار مهم است که شخصا پاسخگوی شما باشیم. بنابراین پل‌های ارتباطی مختلفی را تعیین کرده‌ایم و در خدمت شما هستیم تا هر زمان که اراده کردید، قیمت برنج عنبر بو را استعلام فرمایید.

مطلب مرتبط: 6 نکته مهم در زمان گشتن به دنبال یک عمده فروشی برنج عنبر بو

نحوه تشخیص کیفیت برنج عنبر بو

پس از اینکه از یک تامین کننده برنج عنبر بو کالای فروشگاه خود را تهیه کردید، نوبت به آن می‌رسد که از مشتریان خود میزبانی کنید و با فروش برنج به آن‌ها کسب سود نمایید. نکته مهمی که در هنگام فروش یک محصول وجود دارد و تمام اساتید فروش در کلاس‌های خود این موضوع را گوشزد می‌کنند، داشتن اطلاعات کافی از محصول است. به طوری که اساتید فروش بارها سر کلاس‌های خود به شاگردان‌شان گوشزد می‌کنند: «بدانید چه چیزی را می‌فروشید».

برنج هم از این قانون مستثنی نیست. وقتی مشتری به فروشگاه شما مراجعه می‌کند تا از شما برنج خریداری کند، لازم است توضیحاتی به او بدهید. اینکه چه کیفیتی دارد، چه عطری به راه می‌اندازد و چه طعمی می‌دهد. بنابراین همانطور که مستحضرید، بهتر است خودتان یکی دو وعده را از برنجی که می‌فروشید مصرف کنید تا درباره ماهیت چیزی که می‌فروشید آگاهی کاملی داشته باشید. این دقیقا کاری است که تمام اعضای مجموعه برنج رز انجام می‌دهند.

درباره اینکه چگونه می‌توان برنج عنبر بو باکیفیت را از برنج عنبر بو بی‌کیفیت تشخیص داد، ترفند خاصی وجود ندارد و تنها راه، طبخ و مصرف برنج است. البته، موضوعاتی مانند اعتمادسازی نیز کمک‌کننده خواهد بود. اینکه دنبال یک تامین کننده برنج عنبر بو بگردید که مطمئن هستید کالای بی‌کیفیت به شما تحویل نخواهد داد و به اصطلاح، خیالتان از معامله با او راحت خواهد بود. بدین ترتیب، برای اینکه بدانید یک برنج عنبر بو باکیفیت است یا بی‌کیفیت، می‌توانید درباره اینکه تامین‌کننده آن چه کسی بوده‌است سوال یا تحقیق و بررسی کنید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟