برنج ایرانی

فروش عمده برنج ایرانی، همین حالا آماده فروش

برنج فروشی همیشه رونق زیادی دارد. برنج، یکی از معروف‌ترین غلات جهان و ماده اصلی تغذیه بیش از نیمی از مردم دنیاست. این غله به علت حجم زیادی از کربوهیدرات که در خود جای داده است، منبع تامین سوخت بدن برای بسیاری از افراد است و در کشور ما ایران، در کنار گندم، بیشترین سهم مصرف در میان تمام مواد غذایی را به خود اختصاص داده‌است. از آنجایی که این محصول همیشه مصرف دارد و همیشه فروش بالایی دارد، احتمالا برنج فروشی برای شما شغلی جذاب است و هم اکنون به دنبال یک شرکت معتبر فروش عمده برنج ایرانی هستید. با مجله برنج رز همراه باشید.

به دنبال شرکت فروش عمده برنج ایرانی هستید، زیرا:

این جمله:«برنج بیشترین سهم مصرف مواد غذایی را به خود اختصاص داده‌است.» یعنی از هر ۱۰ غذای معروف و محبوب ایرانی، حداقل ۸ مورد با برنج طبخ می‌شوند. اجازه دهید لیستی از این غذاها را مرور کنیم. آنگاه بهتر متوجه خواهیم شد که چرا برنج انقدر در ایران معروف است. چرا برنج فروشی برای شما یک شغل جذاب است و شما را در اینترنت به دنبال یک تامین‌کننده فروش عمده برنج ایرانی فرستاده‌است.

مطلب مرتبط: سریع‌ترین راه برای اطلاع از قیمت انواع برنج ایرانی

انواع غذاهای برنجی در ایران

برنج یا پلو، مهم‌ترین ماده غذایی در تقریباً همه وعده‌ها است. این غذا با خورشت، کباب، مرغ، ماهی و … سرو می‌شود و به سادگی می‌توان گفت که یک غذای ایرانی، بدون برنج ایرانی کامل نیست.

۱. قرمه‌سبزی

خورش‌ یکی از رایج‌ترین دسته غذاهای ایرانی است. معروف‌ترین خورش در کشور ما، خورشت قورمه سبزی است که در مناسبت‌های رسمی و در وعده‌های خانوادگی سرو می‌شود. سبزی خورشتی سرشار از پنج نوع گیاه دارویی بوده و همراه با لوبیا قرمز است که طعمی فراموش نشدنی به خورش می‌بخشد.

در سبزی خورشتی گیاهی به نام شنبلیله وجود دارد که طعم بی‌نظیری به این غذا می دهد. اولین کاری که ایرانی‌ها هنگام مهاجرت به خارج از کشور انجام می‌دهند این است که نزدیک‌ترین فروشگاه برای تهیه شنبلیله را پیدا کنند یا از خانواده و دوستان خود بخواهند آن را خشک شده از ایران بفرستند. همچنین، اولین غذایی که دوستان خارجی خود را مهمان می‌کنند، همین غذاست. اگر فروش عمده برنج ایرانی فقط یک دلیل داشته باشد، آن یک دلیل قرمه‌سبزی است.

مطلب مرتبط: استعلام سریع قیمت برنج ایرانی

۲. قیمه

یکی دیگر از خورش‌های معروف ما خورشت قیمه است که پایه‌های آن مانند سایر خورش‌ها گوشت، پیاز داغ و لیمو خشک است که به آن‌ها لپه و چاشنی اضافه می‌شود.

اغلب روی آن سیب‌زمینی سرخ‌کرده می‌ریزند و همیشه همراه با برنج سرو می‌شود. برنج زرد مخلوط با برنج سفید، یک روش محبوب برای نمایش این خورش است. از مهم‌ترین دلایلی که باعث می‌شود بسیاری از کترینگ‌ها و مراکز تهیه غذا به دنبال شرکت فروش عمده برنج ایرانی باشند، پرفروش بودن خورشت قیمه است.

۳. انواع کباب

ٰکباب یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین غذاهای ایرانی است که تنوع زیادی در گوشت مورد استفاده و روش پخت دارد. محبوب‌ترین و اصلی‌ترین کباب ایرانی، کوبیده است که از گوشت چرخ کرده با پیاز، نمک، فلفل و سپس مقداری ادویه درست می‌شود.

کباب‌ها نیز با برنج، پیاز و گوجه فرنگی کبابی سرو می‌شوند. قبل از سرو، سماق و کمی لیمو برای طعم بیشتر به غذا اضافه می‌شود. کباب‌ها اصلی‌ترین دلیل برای افتتاح رستوران‌های ایرانی و افتتاح رستوران‌های ایرانی اصلی‌ترین دلیل برای جستجو به دنبال شرکت‌های فروش عمده برنج ایرانی هستند.

مطلب مرتبط: درس‌هایی از یک تامین کننده برنج ایرانی برای موفقیت در بازار برنج

۴. باقالی‌پلو با ماهیچه

این نیز یک غذای معروف است و اغلب در مناسبت‌های رسمی، عروسی، مجالس و در جشن‌های مختلف سرو می‌شود. در جنوب ایران، باقالی پلو با ماهی تازه که از خلیج فارس صید می‌کنند و سپس سرخ می‌کنند، میل می‌شود.

با این حال، نسخه محبوب‌تر باقالی پلو با ماهیچه میل می‌شود. این یک غذای کاملا خوشمزه است و وقتی به درستی پخته شود، گوشت بره در دهان شما آب می‌شود. باقالی پلو با ماهیچه، یکی از لذیذ‌ترین غذاهای ایرانی است که باعث‌شده مصرف برنج و جستجو به دنبال شرکت‌های فروش عمده برنج ایرانی افزایش پیدا کند.

۵. زرشک پلو با مرغ

اصلا نمی‌شود درباره فروش عمده برنج ایرانی و انواع غذاهای برنجی ایران صحبت کنیم، اما نامی از زرشک پلو با مرغ نیاوریم. زرشک پلو یکی دیگر از غذاهایی است که در مناسبت‌های خاص و معمولا با مرغ سرو می‌شود.

زرشک، طعمی ترش و شیرین دارد و گاهی آن را با شکر سرخ می‌کنند تا شیرینی و ترشی آن را ملایم کنند. همچنین یکی از رنگارنگ‌ترین و پر جنب و جوش ترین تزییناتی است که می‌توان روی برنج گذاشت. زیرا در عصب‌های بینایی و چشایی انسان‌ها جشن به راه می‌اندازد.

مطلب مرتبط: خرید برنج ایرانی + انواع برنج در ایران

۶. خورشت فسنجان

این خورش اسطوره‌ای، یکی از گزینه‌های مهم در سفره شاهان ایران بوده‌است. خورشت فسنجان به طور سنتی با گوشت مرغ یا بره طبخ می‌گردد. گاهی در شمال، آن را با ماهی نیز درست می‌کنند. گفته می‌شود که این خورش به یک آشپز خوب نیاز دارد. زیرا باید درست بجوشد تا طعم واقعی آن ایجاد شود.

شاید عکس خورشت فسنجان اشتهاآورترین نباشد، اما باید طعم آن را چشید. ترکیبی از گردو و رب انار، طعمی را به وجود می‌آورد که به آسانی هر کسی را عاشق خود می‌کند.

مطلب مرتبط: فروش عمده برنج در تمام شهرهای ایران

سخن پایانی

در اینجا فهرستی از محبوب‌ترین غذاهای ایرانی آورده شد که بدون وجود برنج ناقص هستند. ما درباره آنها کوتاه و مختصر و مفید نوشتیم. اما هر کدام از مواردی که خواندید، تاریخچه، اطلاعات، دستورهای مختلف تهیه و… دیگر دارند. توریست‌های زیادی به ایران می‌آیند، فقط به خاطر اینکه چلوکباب ما را امتحان کنند.

ما به خارج می‌رویم، دوستان جدید پیدا می‌کنیم و اولین چیزی که به آنها ارائه می‌دهیم قرمه‌سبزی است و اینگونه آنها را عاشق خود می‌کنیم.

با اینحال، تمام این غذاها به لطف کشت گسترده برنج در کشور ما اتفاق افتاده است. رواج برنج ایرانی در تمام دنیا مطرح است خرید و فروش عمده برنج ایرانی با هدف صادرات به کشورهای دیگر، یک تصمیم بزرگ و فعالیت اقتصادی سودآور است. اما با این وجود، دلایل خوب زیادی برای خرید و فروش عمده برنج ایرانی در داخل خود کشور وجود دارد. اول، مردم در منازل خود بسیار طرفدار برنج ایرانی هستند. دوم، رستوران‌ها مکان‌هایی هستند که بهترین غذاهای ایرانی را سرو می‌کنند، اما اگر برنج استفاده‌شده در آنها از نوع برنج ایرانی نباشد، مشتریان اهمیت و اعتبار خاصی برای آن رستوران قائل نخواهند بود.

مطلب مرتبط: فروش برنج ایرانی به صورت عمده با بهترین قیمت

برای خرید و فروش برنج عمده ایرانی، همین حالا با استفاده از آدرس‌های زیر با ما تماس بگیرید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟