برنج کشت دوم

برنج کشت دوم درجه 1 – خرید و فروش با یک تماس

تاکنون این تجربه را داشته‌اید؟ سر میز یا سفره نشسته و دیگر طاقت ندارید. منتظر غذا هستید و از گرسنگی می‌توانید به اندازه دو نفر غذا میل کنید. در همین افکار به سر می‌برید که ناگهان بوی پلو را احساس می‌کنید. بالاخره غذا آماده شد! چندثانیه بعد، پلو در مقابلتان است. اولین قاشق را که به دهان می‌گذارید، یک لحظه شوکه می‌شوید و سپس، قاشق دوم را میل می‌کنید. با خوردن قاشق سوم، مطمئن می‌شوید که همه چیز واقعی است و این پلو واقعا همینقدر خوش‌طعم است. زیرا از برنج کشت دوم درجه 1 تهیه شده‌است.

برنج کشت دوم درجه 1 چیست؟

از کاشت، داشت تا بردارشت برنج در شالیزارهای شمال ایران معمولا چهار ماه طول می‌کشد. کشت برنج به آب فراوان نیاز دارد و البته، هوایی معتدل و مرطوب؛ در واقع، سرما آفت برنج است. این اطلاعات به ما کمک می‌کنند که تعریف برنج کشت دوم را بهتر درک کنیم.

بابلسر و فریدون‌کنار، اصلی‌ترین مناطقی هستند که می‌توان در آنها کشت دوم برنج را انجام داد. پس از آنکه در اوایل مردادماه، کار برداشت برنجی که در فروردین کاشته شده‌بود به اتمام می‌رسد، زمین مادر آماده‌است که برای دفعه دوم بارور شود و آسمان پدر نیز کمی در فرستادن سرما تاخیر می‌کند. شالیکارهای زیرک بابلسر و فریدونکنار نیز به خوبی از این هدایا استفاده می‌کنند و زمین را برای بار دوم شخم می‌زنند. این، یعنی کشت دوم در حال آغاز شدن است. چهار ماه بعد یعنی آبان ماه، برنج کشت دوم آماده برداشت است.

مطلب مرتبط: اطلاع از بهترین قیمت عمده برنج کشت دوم + نحوه کشت

چرا برنج کشت دوم درجه 1 این‌همه طرفدار دارد؟

پرطرفدار بودن برنج کشت دوم درجه 1 بی‌دلیل نیست. این برنج نه‌تنها پرطرفدارترین، بلکه گران‌ترین و با این حال، پرفروش‌ترین محصولی است که در شالیزارها تولید می‌شود.

همانطور که گفته شد، این “ترین‌ها” بدون دلیل نیستند. علاوه‌بر ترین‌هایی که خواندید، برنج کشت دوم خوش‌عطرترین و خوش‌طعم‌ترین برنج نیز هست. نه در ایران، بلکه در جهان، خریداران فراوانی دارد.

در خارج چه غذایی با برنج کشت دوم درجه 1 ایرانی می‌پزند؟

در فهرست کوتاه زیر، لیستی از بهترین غذاهای خارجی را داریم، که با برنج پخته می‌شوند. این غذاها محبوب‌ترین غذاهای برنجی جهان است که سعی زیادی می‌شود با برنج کشت دوم درجه 1 ایرانی پخته شود. اگر گیر بیاورند!

۱. برنج سرخ شده بنی هانا

بنی هانا یک رستوران زنجیره‌ای است که غذاهای ژاپنی سرو می‌کند و البته، معروف‌ترین ترین غذای آن برنج سرخ‌شده است که دستور پخت آن در انحصار این این رستوران بوده و مردم زیادی برای یک کاسه برنج سرخ شده خوشمزه که با مرغ سرو می‌شود، به آنجا می‌روند.

با مواد اولیه‌ای مانند برنج سفید، تخم مرغ، سبزیجات، مرغ، گیاهان، ادویه‌جات و ترشی جات، برنج سرخ‌شده در ۱۵ دقیقه توسط بنی هانا آماده می‌شود. بنی هانا قبلا تلاش‌هایی برای تهیه برنج کشت دوم درجه 1 ایرانی کرده‌است.

۲. ریزوتو قارچ

ریزوتو یک غذای برنجی ایتالیایی است که در مقدار لازم آنقدر پخته می‌شود تا زمانی که به حالت خامه‌ای برسد. همچنین یکی از رایج‌ترین روش‌های پخت برنج در شمال ایتالیا است.

این غذا عبارت است از برنج و قارچ خامه‌ای که در یک ماهیتابه تهیه می‌شود و برای دستیابی به بافت عالی، باید آن را به طور مداوم هم زد. ریزوتو قارچ به خودی خود فوق‌العاده لذیذ است، اما وقتی با برنج کشت دوم درجه 1 ایرانی تهیه شود، طعم آن تجربه‌ای فراموش‌نشدنی خواهد بود.

مطلب مرتبط: بهترین قیمت برنج کشت دوم در بازار، چند؟

۳. برنج شیر نارگیل

برای خارجی‌ها هیچ چیز به اندازه پختن این غذای ۲ ماده‌ای که برنج و یک قوطی شیر نارگیل را در خود جای داده آسان‌تر نیست. به علاوه، بیشتر کار را پلوپز انجام خواهد داد!

با کمال تعجب، این مواد ساده طعمی فوق‌العاده به ارمغان می‌آورند. برنج شیر نارگیل در شکل اصلی خود کره‌ای، خامه‌ای، مرزه‌دار و با کمی شیرینی است. شیر نارگیل در ایجاد کمی چسبندگی در برنج و خوش طعم‌تر کردن آن بسیار عالی عمل می‌کند.

این غذا پایه مناسبی برای تاکو، کاسه بوریتو و برنج سرخ شده است.

۴. آرانچینی

گلوله‌های برنج، کسی میل دارد؟ خوردن این تنقلات ایتالیایی بسیار لذت بخش است. آرانچینی‌ها نان سرخ‌شده و پر از برنج و پنیر هستند. این توپ‌های کوچک شادی را می‌توان با سایر مواد خوشمزه نیز دم کرد.

مطلب مرتبط: خرید عمده برنج کشت دوم + نکات باورنکردنی درباره برنج

۵. جامبالایا

جامبالایا یک غذای اساسی است که مستقیماً از نیواورلئان می‌آید. این دستور غذا با الهام از غذاهایی مانند پائلا و ژولوف، طعم‌های آفریقای غربی و اسپانیایی را ترکیب می‌کند.

جامبالایا در اصل ترکیبی از گوشت، سبزیجات و برنج است. به طور سنتی، سبزیجات مورد استفاده در آن از نوع سنگین نیستند. فقط به پیاز، کرفس و فلفل دلمه‌ای سبز نیاز دارید. گوشت را نیز می‌توانی دو تا سه نوع اضافه کرد. سوسیس، مرغ و میگو گزینه‌های مناسبی هستند.

۶. آروز کالدو

این غذای برنجی فیلیپینی از سر تا پا شما را گرم می‌کند! این غذا به برنج سفید و آب مرغ نیاز دارد و تا زمانی که غلیظ و خامه‌ای گردد، پخته می‌شود.

در فیلیپین، آروز کالدو معمولاً با پیاز و زنجبیل پخته می‌شود تا طعم‌های مکمل ایجاد کند. اما چیزی که این غذا را فوق‌العاده می‌کند، بسته چاشنی‌هایی است که در آن تکه‌های سیر برشته شده، تخم‌مرغ آب‌پز و کمی کالامانسی نقش‌آفرینی می‌کنند.

۷. برنج و بروکلی پنیری

پنیر واقعا همه‌چیز را بهتر می‌کند. اگر باور نمی‌کنید، این غذا را باید امتحان کنید! نیمی از غذا را برنج (اگر برنج کشت دوم درجه 1 باشد، نور علی نور) و نیمی را ترکیب سبزیجات و پنیر پارمزان تشکیل می‌دهد. این ترکیب یک غذای جانبی سبک و در عین حال پر طعم ایجاد می‌کند.

البته می‌توان با افزودن پروتئین‌های کبابی این غذا را به یک وعده غذایی کامل نیز تبدیل کرد. برای تهیه نسخه گیاهی نیز می‌توان پنیر را با مخمر تغذیه‌ای جایگزین و کره بیشتری اضافه کرد.

مطلب مرتبط: فروش عمده برنج کشت دوم + نکات باورنکردنی درباره برنج

خرید عمده برنج کشت دوم درجه 1

حال می‌دانیم که برنج کشت دوم درجه 1 چیست و علاوه بر اینکه غذاهای ایرانی را فوق‌العاده می‌کند، در جهان نیز سعی می‌کنند تا مشهورترین غذاهای خود را با آن تهیه کنند.

بنابراین چه با هدف صادرات و چه با هدف فروش در بازار داخل، قصد خرید عمده برنج کشت دوم درجه 1‌ دارید، کار شما بسیار آسان است. در واقع قسمت سخت ماجرا که تامین است را ما انجام داده‌ایم. شما به آسانی یک تماس می‌توانید این محصول را خرید و فروش کنید. همین حالا از طریق جدول زیر با ما تماس بگیرید. اینجا برنج رز است.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟