برنج عمده

مرکز خرید عمده برنج با بهترین قیمت

هر زمان که افراد وارد یک کسب و کار فروشندگی وارد می‌شوند، هدف آنها خرید یک کالا و فروش آن با قیمت بیشتر است تا از این طریق سود کنند. البته که این یک سود دو طرفه است. خریدار، نیاز خود را تامین می‌کند و فروشنده پولی را به دست می‌آورد که با آن می‌تواند نیازهای خود را برطرف کند. به عنوان یک فروشنده هر چه سود بیشتری کسب کنید، نیازهای بیشتری از شما برطرف می‌شود. اما آیا افزایش سود به معنای افزایش قیمت محصولات‌تان است؟ به مرکز خرید عمده برنج رز خوش آمدید.

چرا باید از مرکز خرید عمده برنج رز خرید کنید؟

آیا به این موضوع اعتقاد دارید که برای موفقیت در یک حیطه، باید ببینیم که افراد موفق پیش از ما چه کار کرده‌اند و ما نیز همان کار را انجام دهیم؟ قطعا پاسخی که می‌دهید منفی مطلق نیست. نوآورترین افراد هم می‌دانند که می‌توانند از برخی نکات که عامل موفقیت برندگان پیشین بوده‌اند، می‌توان استفاده کرد. نکته‌ای که قرار است در این مقاله به شما تدریس شود، یکی از همان نکاتی است که ارزش امتحان کردن را دارد.

پیش چندین کاسب برنج‌فروش بروید که از نظر خودتان موفق‌ترین افراد در این حرفه هستند. از آنها بپرسید که چگونه می‌توانید مانند آنها موفق شوید و خواهید دید که هیچکدامشان این جواب را نمی‌دهند:«گرون بفروش»!

اتفاقا، آنها بسیار معتقد هستند که گران‌فروشی باعث پریدن مشتری خواهد شد و این فقط رفتار با «انصاف» است که افراد را به فروشگاه شما خواهد کشاند. به تجربه خود رجوع کنید.

آیا تاکنون شده‌است که بخواهید محصولی را به هر دلیلی ارزان بفروشید (قیمت قدیم بوده، فروش نرفته و هر دلیل دیگری) و همچنان افرادی بیایند، به همان قیمت ارزانی که گذاشته‌اید اعتراض کنند و بگویند که فلان فروشگاه نصف قیمت شما می‌دهد؟

مثلا شما یک گونی برنج اعلا دارید که از بار قدیم مانده و می‌خواهید سریع فروش برود تا بار جدید بیاورید. در حالت عادی، این برنج را کیلویی ۱۲۰ هزار تومان می‌فروخته‌اید. اما اکنون تصمیم می‌گیرید کیلویی ۹۰ هزار تومان بدهید تا سریع ببرند و تمام شود. سپس افرادی بیایند و بگویند که دو تا مغازه پایین‌تر همین برنج را می‌دهند کیلویی ۳۵ هزار تومان!!

اجازه دهید یک موضوع را روشن کنم: حتی اگر آن برنج فرد اعلا را کیلویی ۵ هزار تومان هم بدهید، باز افرادی هستند که همان را کیلویی ۱۵۰۰ تومان می‌دهند! اما نه در واقعیت، بلکه در ذهن مشتریان تخفیف‌خواه! تخفیف خواستن به خودی خود اشکالی ندارد اما دیگر نه اینکه بخواهند توی سر کالای شما بزنند!

از بحث دور نشویم! داشتیم درباره سود شما صحبت می‌کردیم.

قدیمی‌ترین و کاردرست‌ترین کاسب‌های بازار می‌دانند که برای موفقیت، لازم است که حاشیه سود خود را گسترش دهید. اما نه از طریق افزایش قیمت فروشتان، بلکه با خرید از یک مرکز خرید عمده برنج که ارزان‌تر از دیگر مراکز می‌فروشد.

چگونه با خرید از مرکز خرید عمده برنج رز، سود می‌کنید؟

دو فروشنده را در نظر بگیرید که در فروشگاه خود برنج می‌فروشند. هر دو یک نوع از برنج (مثلا طارم) را در فروشگاه خود دارند. قیمت برنج طارم در عرف بازار بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ هزار تومان است.

فروشنده اول، برنج طارم را از مرکز خرید عمده برنج «الف» خریداری می‌کند و فروشنده دوم، این محصول را از مرکز خرید عمده برنج «ب» می‌خرد. از آنجایی که مرکز فروش عمده برنج «الف» در زنجیره تامین جایگاه پایین‌تری دارد، برنج عمده را کیلویی ۹۰ هزار تومان مب‌فروشد. اما مرکز خرید عمده برنج «ب» جایگاه بالاتری در زنجیره تامین دارد و همین برنج را کیلویی ۷۰ هزار تومان می‌فروشد.

جایگاه در زنجیره تامین، به معنای فاصله فروشنده از مبدا اصلی کالا یعنی تولیدکننده است. هر چه این جایگاه پایین‌تر باشد، یعنی واسطه‌های بیشتری میان خریدار و تولیدکننده حضور دارد. بنابراین، قیمت گران‌تر است.

اکنون، به نظر شما مشتریان مرکز خرید عمده برنج «الف» سود بیشتری کسب می‌کنند یا مشتریان مرکز خرید عمده برنج «ب»؟ نکته این است که حاشیه سود دو کناره دارد. برای افزایش سود از راه صحیح، باید کناره قیمت خرید را کاهش دهید. اگر کناره قیمت فروش را افزایش دهید مشتریان خود را از دست خواهید داد.

مرکز خرید عمده برنج رز در کجای زنجیره تامین حضور دارد؟

وقتی با مرکز خرید عمده برنج رز وارد معامله می‌شوید، می‌توانید مطمئن باشید که بهترین و منصفانه‌ترین قیمت عمده را پرداخت خواهید کرد. زیرا برنج رز همواره سعی می‌کند در بالاترین جایگاه زنجیره تامین باشد و محصولات را با کمترین یا حتی بدون واسطه برای شما تامین کند.

آشنایی با مرکز خرید عمده برنج رز

این شرکت در سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد و توانست که افتخار خدمت‌رسانی به هزاران مشتری را از آن خود کند و از آن مهم‌تر، افتخار این را داشته باشد که مشتریان آن جزو خوشحال‌ترین مشتریان باشند.

خط فکری اصلی برنج رز این است:«مشتریان ما باید خوشحال‌ترین، پرسودترین و موفق‌ترین فروشندگان برنج در جهان باشند.» به همین منظور، تمام تلاش خود را کرده‌است تا این هدف را عملی کند. آرزوی ما داشتن مشتریانی شاد و موفق است که از کار کردن با ما لذت می‌برند و همواره ما را مورد دعای خیر خود قرار می‌دهند.

از اصلی‌ترین فعالیت‌های این شرکت می‌توان به فروش برنج عمده در بهترین قیمت به فروشندگان و همچنین انتشار مطالب متعدد آموزشی جهت افزایش سطح آگاهی عمومی درباره برنج و همچنین راه و روش موفقیت برای فروشندگان برنج است.

نحوه ثبت سفارش خرید برنج عمده از شرکت برنج رز

جهت دریافت مشاوره سریع و رایگان، کسب اطلاعات درباره قیمت و همچنین ثبت سفارش، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با مدیر فروش مرکز فروش خرید برنج رز در تماس باشید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟