برنج عمده

مرکز فروش برنج رز | ارسال به تمام نقاط ایران

به مجله برنج رز خوش آمدید. حضور شما در این صفحه، یعنی در حال جستجو برای یک مرکز فروش برنج عمده هستید. بسیار عالیست؛ با حضورتان در این صفحه جستجو به پایان رسید و شما آنچه که دنبالش بودید را یافتید. مطلبی که پیش رو دارید یک مقاله است که به عنوان هدیه حضور شما در این صفحه، تقدیمتان می‌گردد. قرار است درباره ۴ اصل بازاریابی صحبت کنیم که اگر آنها را به کار بگیرید، بازار برنج را در سطح منطقه و با کمی سخت‌کوشی، در سطح استان، تحت سلطه خود در می‌آورید. البته اگر نمی‌خواهید مقاله را بخوانید و فقط می‌خواهید با مرکز فروش برنج رز تماس بگیرید، هیچ اشکالی ندارد. زیر همین پاراگراف شماره تلفن را تقدیم کرده‌ایم و می‌توانید تماس بگیرید. اگر هم مقاله برای‌تان جذاب است و قصد مطالعه دارید، شروع کنیم.

۴ اصل بازاریابی برای سلطه بر بازار برنج

با توجه به اینکه بازاریابی برای موفقیت هر کسب‌وکاری حیاتی است و با توجه به این حقیقت که فقط تعداد کمی از رهبران کسب‌وکار، واقعاً بازاریابی را درک می‌کنند، چگونه می‌توانیم در مرکز فروش برنج خود با استفاده از این دو حقیقت، بازار را تحت سلطه خود درآوریم؟ طی ۴ دقیقه بعد، پاسخ این سوال را خواهید دانست.

فروش نسبتاً ساده و شهودی است، اما بازاریابی اینطور نیست. بازاریابی در عین حال که برای موفقیت کسب و کار کاملاً حیاتی است، امری پیچیده و ظریف است؛ به همین دلیل بسیاری از افراد را گیج می‌کند. نویسنده‌ای به نام استیو توباک، اثر بسیار جالبی به نام «رهبران واقعی دنباله‌رو نیستند» دارد.

او در این کتاب، توضیح می‌دهد که چگونه کارآفرینان واقعی می‌توانند کسب‌وکارهای موفقی را در بازارهای بسیار رقابتی (حتی در سطح جهانی) راه‌اندازی و اداره کنند. او بینش‌های منحصربه‌فردی را از دیدگاه خود ارائه می‌کند تا به افراد در تصمیم‌گیری و رهبری آگاهانه‌تر کمک کند.

ما این کتاب را خواندیم، آموزه‌های آن را در یک مرکز فروش برنج تست کردیم و وقتی مطمئن شدیم که آموزه‌ها جواب می‌دهند، چکیده کتاب را تحت عنوان ۴ نکته، تقدیم حضورتان می‌کنیم.

۱) در بازارهای رقابتی، همه‌چیز مال برنده است!

در میان همه آنهایی که یک مرکز فروش برنج دارند، هر کسی که سهم بیشتری از بازار را در اختیار داشته باشد، حاشیه سود بیشتر، قدرت قیمت‌گذاری بیشتر، امنیت شغلی بالاتر و آینده روشن‌تری دارد. برعکس، کسانی که در رده‌های پایین جدول هستند، به زودی از بین خواهند رفت و بقیه افراد نیز در سختی به سر می‌برند.

شاید در یک رقابت ورزشی برد و باخت مهم نباشد و سلامتی، احساس خوب و… اهداف والاتری برای ورزش‌کردن باشند. اما یک در رقابت تجاری میان چندین مرکز فروش برنج یا هر مراکز دیگری، فقط و فقط برنده‌شدن مهم است. یا برنده می‌شوید و همه‌چیز مال شماست، یا بازنده‌اید و خداحافظ، یا بدترین گزینه یعنی چیزی میان این دو هستید و همواره باید تقلا کنید.

برای برنده شدن باید محصولات، پشتیبانی، فروش و ارتباطات مرکز فروش برنج شما از نظر مشتری بهتر از رقبایتان باشد. اگر بهترین محصولات را داشته باشید، آن سه مورد خود به خود بهترین خواهند شد و تنها کسی که می‌بازد رقبایتان هستند. هدف اول شما باید این باشد و اگر چنین نیست، رک و صریح، مرکز فروش برنج خود را تعطیل کنید. این یک قانون است؛ رده دوم به درد نمی‌خورد.

استراتژی‌ها و برنامه‌های شما باید منعکس‌کننده این هدف باشند. مطمئنا مرکز خرید برنج شما می‌تواند سلطه بازار را در اختیار بگیرد، اما باید تغییراتی ایجاد شود تا این اتفاق بیفتد. برای غلبه بر هر مرکز فروش برنج دیگری، نیاز به برنامه‌ریزی، استراتژی، پول و زمان است. البته، باید بدانید که چگونه از این همه ابزار استفاده کنید. اصول بعدی را با دقت مطالعه کنید.

۲) ایده‌ها را به چیزی تبدیل می‌کنم که مردم عاشق آن شوند!

نه اپل و نه استیو جابز، فناوری تشخیص گفتار یا همان SIRI را اختراع نکردند، اما چون این فناوری را در محصول خود گنجاندند، نوآور به حساب می‌آیند. نوآوری لزوماً ارائه یک ایده جدید نیست؛ بلکه چیزی است که مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

برخی از افراد، مخترعان بزرگی هستند. آنها با مفاهیم دیوانه‌واری ظهور می‌کنند که هیچ‌کس هرگز به آنها فکر نکرده است. اما بازاریابان بزرگ ایده‌ها را به محصولات قابل استفاده برای مردم تبدیل می‌کنند. وقتی یک صنعت جدید است، ممکن است مشتریان بیایند. اما به محض اینکه بازارها شروع به بلوغ کردند و رقابت داغ شد، توسعه محصول و بازاریابی باید در کنار هم قرار گیرند.

اکنون، می‌خواهیم این اصل را در مرکز فروش برنج به کار ببندیم. چند نکته برای نوآوری در مرکز فروش برنج وجود دارد.

اول: باید بدانید که مرکز فروش برنج جایی نیست که بخواهید گونی‌های برنج را در آن بچینید. اگر چنین است، سریع دکوراسیون مغازه را عوض کنید و نمایشگاه گونی را به نمایشگاه برنج تغییر دهید. گونی‌ها را به جای اصلی خود یعنی انبار منتقل کنید و از هر نوع برنجی که دارید، نمونه‌ای در فروشگاه بگذارید. طوری باشد که اگر خریدار همان لحظه ۳ کیلو برنج خواست به او بدهید. اما اگر ۱۰ کیسه خواست، نمونه را به آن نشان دهید و در صورتی که پسندید، معامله ۱۰ کیسه را با او ببندید.

دوم: حمل‌ونقل برنجی که مشتری خریده، وظیفه شماست. این کار را هیچ‌کدام از رقبایتان انجام نمی‌دهند. اما تصور کنید مشتریانی دارید که اصلا لازم نیست از منزل خارج شوند. با شما تماس می‌گیرند، همان همیشگی را سفارش می‌دهند و شما سفارش آنها را درب خانه تحویل می‌دهید. هر مشتری که به فروشگاهتان آمد، بگویید که چنین چیزی در فروشگاه شما وجود دارد. پس از چندی، دیگر لازم نیست مشتری شما برای خرید برنج از منزل بیرون برود و حدس بزنید چه می‌شود! تا وقتی شما هستید سراغ کس دیگری نمی‌رود که هیچ، بلکه شما را به دوست و آشنا و فامیل هم معرفی می‌کند.

سوم: سایت بزنید. سایت که زدید، هم یک چهره حرفه‌ای به مشتریان خود نشان می‌دهید، هم به جای اینکه تماس بگیرند اینترنتی سفارش می‌دهند و هم اینکه سایت به شما امکان می‌دهد که مرکز فروش برنج خود را فراتر از استان ببرید و از تمام کشور سفارش بگیرید.

۳) یا تفاوت ایجاد می‌کنم، یا می‌میرم!

چه چیزی جلوی شما را می‌گیرد که در هر خرید مشتری، به یک عدد تقویم یا ساعت رومیزی یا کارت تخفیف برای خرید بعدی هدیه ندهید؟ این، تفاوتی است که ایجاد می‌کنید. کاری است که رقبای‌تان انجام نمی‌دهند و هر تفاوتی است که شما را از بقیه متمایز می‌کند.

البته که تمایز ایجاد کردن فقط از طریق هدیه دادن به دست نمی‌آید. اول، دوم و سومی که در اصل قبلی خواندید، خود هر کدام یک تمایز بزرگ هستند. خودتان هم می‌توانید خلاقیت به خرج دهید و چنین کارهایی انجام دهید تا قلب مشتریان را بربایید.

۴) اجازه ندارم حتی یک مشتری را از بدهم!

نداشتن مشتری به معنای داشتن هیچ است! یک صاحب مرکز فروش برنج باید مشتریان خود را مانند شیشه عمرش حفظ کند. البته معنی این حرف این نیست که اگر مشتری گفت بپر داخل چاه، بگویید چشم! اما مطمئن شوید که با مشتری رفتار مشتری‌پران نمی‌کنید.

بسیاری از رقبای شما مشکلات خانوادگی خود را به مغازه می‌برند و سر مشتریان بیچاره که روحشان از موضوع خبر ندارد، خالی می‌کنند. شما اینگونه نباشید. شما فردی نباشید که مشتری به خاطر رفتار بد فروشنده مغازه را ترک می‌کند و به مغازه رقیب او می‌رود و یک رفتار خوب از رقیب می‌بیند و برای همیشه می‌پرد! شما آن فروشنده دومی باشید که مشتری از رقیبتان رفتار بد دیده، به سراغ شما می‌آید، از شما رفتار خوب می‌بیند و برای همیشه مال شما می‌شود. هیچ نامردی هم در حق رقیبتان نکرده‌اید. مشتری جایی که با او بد رفتار شود نمی‌ماند، و جایی که با او خوب رفتار شود می‌ماند.

نکته طلایی: ارزان بخرید تا بتوانید ارزان بفروشید

این نکته را استیو توباک در کتاب خود نیاورده‌است. زیرا فوت کوزه‌گری است و هر کسی آن را آموزش نمی‌دهد. بالاخره استیو هم خودش یک کارآفرین است و قرار نیست تمام رازهای کسب‌وکار خود را فاش کند. اما من برای شما فاش می‌کنم.

اگر حال و حوصله رعایت هیچکدام از نکات بالا را نداشتید، همین یکی را رعایت کنید و بازار مال شماست. تصویر زیر را ببینید.

در هر دو صورت، شما یا رقیبتان ۳۰ سکه سود می‌برید. اما به نظر شما چه کسی در فروش موفق‌تر است؟ کسی که گونی برنج را ۱۱۰ سکه می‌فروشد یا کسی که ۱۳۰ سکه می‌فروشد؟ اجازه دهید رقبایتان استاد ترفندهای فروش شوند. اصلا اجازه دهید آنها خود گرگ وال‌استریت را استخدام کنند. تا وقتی شما ۲۰ سکه ارزان‌تر می‌دهید، مشتری مال شماست و جالب اینجاست که سودتان هم کم نمی‌شود. البته باید خودتان از عمده فروشی بخرید که ۳۰ سکه از عمده‌فروش‌های دیگر ارزان می‌دهد.

اکنون باید به دنبال یک مرکز فروش برنج عمده بگردید که ارزان‌تر از سایر مراکز است. اما لازم نیست بگردید. در کل کشور فقط چنین کاری می‌کند و آن، شرکت برنج رز است. جدول زیر راه‌های ارتباطی موجود با مرکز فروش برنج عمده رز را نمایش می‌دهد. همین حالا تماس حاصل فرمایید و ضمن دریافت مشاوره رایگان و سریع، سفارش خود را ثبت فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟