برنج عمده

پخش عمده برنج به هر استانی که شما هستید!

به وبسایت شرکت پخش عمده برنج رز خوش آمدید. برنج، مهم‌ترین گیاه کشت شده توسط نسل بشر است که بیشتر از هر محصول دیگری غذای انسان‌ها را تامین می‌کند. اهلی شدن برنج (یعنی کشت و اصلاح توسط انسان) از ۸ تا ۱۳ هزار سال پیش آغاز شد. بسیاری از نقاط جهان، به ویژه آسیا و کشور ما، برنج را به عنوان منبع غذای اصلی خود انتخاب کرده‌اند. به همین دلیل است که اکنون شما به دنبال یک مرکز پخش عمده برنج هستید. زیرا این نیاز مردم را درک کرده‌اید و می‌خواهید با رفع آن، کسب درآمد کنید. برای ارتباط با شرکت پخش عمده برنج رز، با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید.

پخش عمده برنج به هر استانی که شما در آن حضور دارید

شرکت پخش عمده برنج رز، در طول سالهای فعالیت خود موفق به گسترش دامنه خدمات خود گشته‌است. اکنون، این دامنه خدمات تمام ایران را در بر گرفته‌است. بنابراین فرقی ندارد که در کدام استان میهن عزیزمان حضور دارید. یک تماس کافیست تا سفارش خود را سر موعد، در مکانی که مقرر فرموده‌اید تحویل بگیرید.

انواع برنج قابل خرید از شرکت رز

با وجود اینکه انواع زیادی از برنج در کشور ما به مصرف می‌رسد، توجه به این نکته ضروری است که بخش زیادی مصرف برنج در ایران، به محصولات وارداتی از هند، تایلند و… اختصاص دارد. با این حال زمینه فعالیت شرکت برنج رز را شامل نمی‌شود. ما فقط به پخش عمده برنج ایرانی مشغول هستیم و می‌توانید از شرکت ما، انواع برنج ایرانی را تامین کنید که در لیست زیر، می‌توانید آنها را ببینید.

  • برنج عنبر بو: یکی از برنج‌های خاص و پرطرفدار در ایران عزیز، برنج عنبر بو است. این برنج که بیشتر در استان خوزستان (شهر شوشتر) و ایلام (شهر سیروان) کشت می‌شود، منبع تغذیه بسیاری از مردم است. جالب است بدانید که حتی مردم مناطق شمالی کشور نیز با وجود اینکه قطب تولید برنج هستند، از برنج عنبر بو استقبال می‌کنند. در کشور ما سالیانه حدود ۳ میلیون تن برنج مصرف می‌شود. با توجه به اینکه هر ساله حدود ۹۰۰,۰۰۰ تن برنج عنبر بو از شالیزارهای ایران وارد سفره‌ها می‌شود، می‌توانیم بگوییم که یک سوم مصرف برنج ایران به عنبر بو اختصاص دارد. بنابراین، بازار قابل توجهی در این برنج هست که خرید و فروش آن را جذاب می‌کند.
  • برنج شمال: این همان برنج محبوب و معروفی است که در شمال کشور و غالبا در استان گیلان کشت می‌شود. برنج شمال یکی از محبوب‌ترین و البته گران‌ترین برنج‌های جهان است؛ اما خود خارجی‌ها می‌دانند که برنجی بهتر از برنج ایرانی پیدا نخواهند کرد. آنها در مقالاتی که راجع‌به برنج ایرانی می‌نویسند، بارها اشاره کرده‌اند که برنج ایرانی بسیار گران‌قیمت است، اما ارزش پولی که بابت آن پرداخت می‌شود را دارد. برنج شمال، با توجه به قیمتی که دارد، ممکن است فقط مورد توجه گروه خاصی از مردم باشد. اما همچنان مشتریان خود را دارد و بازار جذابی در صنعت خواربار ایجاد کرده‌است.
  • برنج کشت دوم: این همان برنج شمال است، اما بسیار مرغوب‌تر، لذیذ‌تر و خوش‌عطرتر. فلسفه برنج کشت دوم این است که در برخی از مناطق شمالی کشور، وضعیت آب‌وهوایی به شالیکاران اجازه ۲ بار کشت برنج را می‌دهد. هر کشت برنج از زمان کاشت تا برداشت به ۴ ماه زمان نیاز دارد. کشت اول، از فروردین آغاز شده و در حدود اواخر تیر و اوایل مرداد برداشت می‌شود. سپس، با توجه به شرایط آب‌وهوایی آبان در آن مناطق خاص (مثلا فریدونکار)، شالیکارها فرصت لازم را دارند تا برای بار دوم زمین را شخم زده و شروع به کار کنند. به برنجی که طی دومین کشت هر سال به عمل می‌آید، برنج کشت دوم گفته می‌شود.

نحوه سفارش از شرکت پخش عمده برنج رز

همانطور که عرض شد، تنها کاری که لازم است انجام دهید، برقراری تماس با مدیر فروش شرکت پخش عمده برنج رز از طریق یکی از راه‌های ارتباطی زیر است تا ضمن دریافت مشاوره سریع و رایگان، در صورت تمایل سفارش خود را ثبت فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟