برنج ایرانی

بهترین قیمت فروش عمده انواع برنج ایرانی در بازار

آیا به دنبال مرکز فروش عمده انواع برنج ایرانی هستید؟ کاملا درست آمده‌اید. اهمیت برنج ایرانی در سنت‌های آشپزی ملت ما به هیچ‌عنوان قابل انکار نیست. به لطف تنوع در باورنکردنی انواع برنج ایرانی و روش‌های پخت برنج به سبک ایرانی، نمی‌توانید سفره‌های ایرانی را بدون برنج حتی تصور کنید. در این مطلب، به معرفی برنج ایرانی و ارائه اطلاعاتی از قیمت آن می‌پردازیم.

بخواهیم یا نخواهیم، باید اعتراف کنیم که تهیه و پخت غذاهای ایرانی یک هنر است. آشپزی ایرانی نیاز به صبر و حوصله زیادی دارد و این موضوع می‌تواند شروع کار را برای بسیاری از افراد به یک چالش تبدیل کند. تهیه و پخت برنج ایرانی به حوصله و دقت زیادی نیاز دارد. اما تلاش‌هایی که انجام می‌دهد، ارزشش را دارد.

اصلا به این موضوع نگاه نکنید که ما خودمان به آسانی می‌توانیم بهترین برنج را درست کنیم. برای کسی که ایرانی نیست و تازه می‌خواهد یاد بگیرد، شروع کار بسیار سخت است و نیاز به دقت فراوانی دارد. درست مانند افرادی که می‌خواهند رانندگی بیاموزند.

فروش عمده انواع برنج ایرانی

مرغوب ترین برنج دنیا در ایران تولید می‌شود. می توان از طارم و هاشمی که هر دو هم در داخل و هم در سطح بین المللی شناخته شده هستند، به عنوان دو برند محبوب برنج در ایران نام برد. از بهترین مزارع برنج در استان‌های مازندران و گیلان برای کشت انواع برنج ایرانی طارم و هاشمی استفاده می‌شود. برنج‌هایی به طعم عالی و ارزش غذایی بالا معروف هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد برندهای برنج ایرانی، خواندن این مقاله را ادامه دهید. با من همراه باشید تا برنج ایرانی و بهترین مرکز فروش عمده انواع برنج ایرانی را بشناسید.

۱. فروش عمده انواع برنج ایرانی: طارم

معروف‌ترین و محبوب‌ترین برند برنج در ایران طارم است. این برنج ایرانی، اول در شهرستان طارم از توابع استان زنجان کاشته و پرورش داده‌شد و سپس به مناطق شمالی استان‌های مازندران و گیلان راه یافت. برنج طارم هم‌اکنون در 13 نوع مختلف در بازار به فروش می‌رسد. برنج طارم محلی و برنج طارم هاشمی، از شاخص‌ترین انواع برنج طارم هستند.

در هنگام خرید برنج طارم باید در نظر داشت که نام‌های مختلفی برای انواع آن وجود دارد. با این حال، هیچ یک از آنها از نظر طعم، رنگ یا عطر تفاوت زیادی ندارند. تنوع نام‌های برنج ایرانی طارم، بیشتر از اینکه به ویژگی‌ها و استانداردهای دانه‌های آن مربوط شود، به شیوه‌های کشت محصول ربط دارد.

۲. فروش عمده انواع برنج ایرانی: طارم محلی

یکی از بهترین و شناخته‌شده‌ترین انواع برنج ایرانی، برنج طارم محلی است. این برنج در مقایسه با انواع دیگر، بلندتر است و رنگ کِرِمی دارد. علاوه بر این، برنج تارم محلی پس از پخت، نسبت به سایر انواع برنج قد بیشتری می‌کشد.

۳. فروش عمده انواع برنج ایرانی: طارم هاشمی

این نوع برنج نام خود را از کاشف آن یعنی یوسف هاشمی گرفته‌است که این برنج در سال 64 و در روستای چاپارخانه کشف کرد. اکنون بیش از نیمی از مزارع کشاورزی گیلان زیر کشت برنج طارم هاشمی قرار دارد. برنج هاشمی طعم و عطری لذیذ دارد و مقاومت در برابر آن بسیار دشوار است. همچنین، این برنج در مقایسه با انواع دیگر نیاز به سمپاشی کمتری دارد.

این محصول علاوه بر گیلان در استان‌های مازندران و گلستان نیز کشت می‌شود. برنج هاشمی پس از پخت، بافت نرم خود را حفظ کرده و طعم فوق‌العاده‌ای پیدا می‌کند. یکی از محبوب‌ترین انواع برنج در ایران، بی‌شک برنج‌هاشمی است.

۴. فروش عمده انواع برنج ایرانی: صدری

این نوع برنج نیز یکی دیگر از انواع برنج ایرانی است که در استان گیلان کشت می‌شود. گونه‌ای افسانه‌ای از برنج‌های ایرانی که طعم و عطرش روح و روان را به بازی می‌گیرد. برنج صدری به قدری خوشمزه است که خیلی‌ها آن را به تنهایی و بدون چاشنی و خورش می خورند.

برنج صدری نیز خود در سه نوع مختلف وجود دارد. قیمت فروش عمده انواع برنج ایرانی صدری، به این بستگی دارد که در کدام گروه باشد.این گروه‌ها عبارتند از:

  1. دم سیاه
  2. دم قرمز
  3. دم زرد

۵. فروش عمده انواع برنج ایرانی: عنبر بو

ریشه کلمه “عنبر بو” بسیار جذاب است. اگرچه داستان‌های مختلفی در مورد چگونگی نا‌گذاری این برنج وجود دارد، اما قابل اعتمادترین داستان – و آن که برای ذهن منطقی‌ترین است – بیان می‌کند که نامگذاری برنج عنبر بو از عطر و طعم فوق‌العاده آن نشأت می‌گیرد. آن را با ماده‌ای به نام عنبر مقایسه می‌کنند که از بدن نهنگ عنبر گرفته می‌شود و از آنجایی که بوی بسیار خوبی دارد، در صنعت عطر و ادکلن کاربرد فراوانی دارد.

ظاهر برنج عنبر بو دومین ویژگی کلیدی آن است که این برنج را از سایر برنج‌های موجود در بازار متمایز می‌کند. برنج عنبربو بر خلاف بسیاری از برنج‌های ایرانی که بلند و باریک، هستند کوتاه و تپل است. با این حال، این نوع برنج، به جای قد از بدنه رشد می‌کند و بر خلاف اکثر برنج‌های ایرانی که بعد از پخت، بلندتر می‌شوند، برنج عنبر بو هنگام پخت چاق‌تر می‌شود. بنابراین، برای پخت غذاهایی که حاوی برنج هستند، اما برنج جزء اصلی آنها نیست، برنج عنبر بو بهترین گزینه به شمار می‌رود.

سومین نکته مهم درباره آن، سازگاری با سلامت بدن انسان است. به طوری که خوردن آن موجب چاقی انسان نمی‌شود. این برنج بسیار سبک است، هضم آن بسیار ساده است و خوردن آن باعث تشکیل چربی در اطراف شکم نمی‌شود. با توجه به این موضوع، این برنج مورد پسند کسانی قرار می‌گیرد که هم از غذا لذت می‌برند و هم به تناسب اندام خود اهمیت می‌دهند و برای خرید عنبر بو، به مرکز فروش انواع برنج ایرانی رز مراجعه می‌کنند.

سفارش از مرکز فروش انواع برنج ایرانی رز

خرید عمده انواع برنج ایرانی، هیچگاه به این آسانی نبوده است و اینترنت بسیاری از کارها را آسان کرده‌است. جهت دریافت مشاوره سریع و رایگان و همچنین ثبت سفارش خرید نزد مرکز فروش انواع برنج ایرانی رز، می‌توانید از راه‌های ارتباطی زیر برای صحبت با مدیر فروش این شرکت استفاده فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟