برنج عمده

خرید عمده به صورت مستقیم از تامین کننده برنج

تفاوتی نمی‌کند که برنج عمده را برای چه کاری لازم دارید و چرا تصمیم به خرید از یک تامین کننده برنج گرفته‌اید. ممکن است برای رستوران یا کترینگ خود و راه‌اندازی مشتریان به برنج نیاز داشته باشید. شاید مالک یک فروشگاه مواد غذایی، خواربار فروشی، سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره‌ای هستید. آنچه که اکنون مهم است، این است که شما به برنج عمده نیاز دارید و برای‌تان مهم‌است که بهترین کیفیت را در به‌صرفه‌ترین قیمت تهیه کنید.

در همین زمان تامین کننده برنج رز وارد میدان شده‌است تا اجازه ندهد شما برنج‌های بی‌کیفیت را با قیمت گزاف تهیه کنید. در این مقاله، با مجله برنج رز همراه باشید تا نکات مهمی را که هنگام خرید برنج عمده به دانستن آنها نیاز دارید، دریافت کنید.

مشتریان خود را در نظر بگیرید

اگر خرید برنج عمده را با هدف فروش آن و کسب سود در دستور کار خود قرار داده‌اید، لازم است که مشتریان خود و نیازهای آنان را در نظر بگیرید. باید به مشتریان خود خدمات با کیفیت در قبال قیمتی به صرفه ارائه کنید تا گوی سبقت را از چنگ رقبای خود درآورید. این مهم تنها در صورتی حاصل می‌شود که برنج ارزان قیمت اما بسیار با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه کنید که آن را از تامین کننده برنج معتبری تهیه کنید که می‌داند چگونه شما را به سود برساند.

در چنین موقعیتی، شما می‌توانید بدون اینکه نیاز داشته باشید برنج را با قیمت بالایی بفروشید، حاشیه سود گسترده‌ای داشته باشید. زیرا نکته مهم کسب و کار این نیست که تا می‌توانید قیمت فروش را بالا ببرید که هزینه‌ها جبران شود. بلکه باید قیمت خریدتان را تا حد ممکن کاهش دهید. این به شما کمک می‌کند که بتوانید چه در فروش آنلاین و چه در فروش میدانی قیمتی پایین‌تر از رقبای‌تان ارائه دهید و نظر بازار را به خود جلب کنید.

اگر برنج بی‌کیفیت بفروشیم چه می‌شود؟

ممکن است برخی از فروشندگان که تاکنون با یک تامین کننده برنج درست و حسابی وارد معامله نشده‌اند، تصور کنند که مشکل خاصی وجود نخواهد داشت اگر برنج ارزان قیمتی را به مشتری بفروشیم که در تولید آن، به کیفیت، اهمیت چندانی داده نشده‌است. بالاخره جنس ارزان همین است دیگر!

این دیدگاه روی کاغذ درست است. هر کس هر چقدر هزینه کند، همانقدر نیز کیفیت دریافت می‌کند. اما فقط روی کاغذ. رز، به عنوان یک تامین کننده برنج، روی بازار تحقیقاتی انجام داده‌است که ذهنیت شما را به کلی تغییر می‌دهد و یک ذهنیت جدید پولساز را برای‌تان ایجاد می‌کند که در پی آن، برنج سودآورترین محصول فروشگاه‌تان باشد.

صد البته که مشتریان می‌دانند وقتی یک برنج ارزان قیمت تهیه می‌کنند، محصولی را خریده‌اند که نباید از آن انتظار داشته باشند کیفیتی مانند کیفیت محصولات گران قیمت ارائه دهد (البته این ذهنیت نادرستی است که در میان افراد جا افتاده). با این حال وقتی از همان محصول استفاده می‌کنند و می‌بینند که نیازشان برطرف نشده‌است، ناچار می‌شوند که دوباره به فروشگاه شما مراجعه کنند و اینبار برنج گران قیمت را تهیه کنند. حال، مهم نیست کیفیت مناسب را دریافت کنند یا نکنند. در هر صورت احساسی منفی خواهند داشت.

اگر برنج دوم که با قیمت بیشتری خریده‌اند، نیاز آنها را برطرف کند، از این عصبانی خواهند بود که هزینه‌ای را که در مرحله اول برای خرید برنج ارزان قیمت تهیه کرده‌بودند به هدر رفته‌است. از آن بدتر، اگر برنج گران قیمت نیز نتواند نیاز آن‌ها را برطرف کند و کیفیت مطلوبی ارائه دهد، کاملا مشخص است که چقدر عصبانی خواهند شد و نیازی به تحلیل دلیل این عصبانیت وجود ندارد. آنچه که مهم است بدانید، این است که عصبانیت آنها گریبان شما را خواهد گرفت.

مشتری عصبانی یعنی چه؟

به عنوان یک تامین کننده برنج که بسیاری از فروشگاه‌ها در سراسر کشور از آن خرید می‌کنند، با فروشندگان و صاحبان کسب و کار زیادی در ارتباط هستیم و گنجینه‌ای از تجربه‌های آنان را در ذهن داریم. همه آنها، بدون حتی یک استثناء تجربیات مشابهی از مشتریان عصبانی دارند که با ما در میان می‌گذارند. برخی از این تجربیات را در فهرست زیر مطالعه می‌فرمایید.

  • مشتری عصبانی دیگر هیچگاه به فروشگاه باز نمی‌گردد.
  • نه تنها به فروشگاه باز نمی‌گردد، بلکه شروع به تبلیغ منفی علیه فروشگاه می‌کند و اگر بداند کسی قصد مراجعه به فروشگاه را دارد او را منصرف می‌کند؛ نه به خاطر اینکه خیر و صلاح او را می‌خواهد، بلکه به خاطر اینکه از فروشگاه عصبانی است.
  • مشتری عصبانی ممکن است شخص پرخاشگری باشد و به فروشگاه محل کسب شما مراجعه کرده و دردسرهایی ایجاد کند. بسیاری از فروشندگان در خاطرات تلخ خود می‌گویند که به مشتری عصبانی پیشنهادهایی مانند استرداد وجه را ارائه داده‌اند اما او همچنان به داد و فریاد خود ادامه داده‌است و حتی اقدام فیزیکی کرده است. گویا مشکل او برنج نبوده و فقط دنبال بهانه‌ای بوده است تا عصبانیت خود را تخلیه کند.

چاره چیست؟

چه می‌شود اگر به جای مشتریان عصبانی، طرفدارانی پروپاقرص داشته باشیم که عاشق ما هستند. نه تنها بر علیه ما تبلیغ منفی نمی‌کنند، بلکه دیگران را به فروشگاه ما می‌فرستند. هر بار از مقابل فروشگاه ما رد می‌شوند، با احترام عرض سلامی می‌کنند و دستی بلند می‌کنند. همانطور که عصبانیت مشتریان گریبان شما را می‌گیرد، خوشحالی آنها نیز به منفعت شما منجر خواهد شد. اگر بتوانید مشتریان خود را خوشحال نگه دارید، گل برتری را به ثمر رسانده‌اید.

چگونه مشتریان را خوشحال کنیم؟

از خود بپرسید مشتری از من چه می‌خواهد. آیا به پاسخی غیر از این خواهید رسید:«کیفیت عالی در قبال قیمت عالی‌تر»؟ و تامین کننده برنج رز به شما می‌گوید که چگونه این را امکان پذیر کنید. همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد اگر بتوانید هزینه خرید خود را کاهش دهید، قادر خواهید بود نسبت به رقبای خود قیمت بسیار مطلوب‌تری ارائه دهید و مشتریان را عاشق خود کنید.

البته نکته جالب‌تر ماجرا اینجاست که وقتی در جایگاه یک تامین کننده برنج به تحقیق مشغول بودیم، اثر هاله‌ای را به وضوح مشاهده کردیم. نظریه اثر هاله‌ای می‌گوید که فرد یک ویژگی را به ویژگی‌های دیگر تعمیم می‌دهد و بر اساس اولین داده‌ای که در ذهن خود دریافت کرده‌است، در آینده نیز قضاوت و تصمیم‌گیری خواهد کرد.

با توجه به اثر هاله‌ای، مشاهده شده‌است که اگر مشتریان در اولین خرید از شما محصول ارزان قیمت با کیفیتی تهیه کنند، تا آخر عمر شما را به عنوان فروشگاهی منصف خواهد شناخت و نه تنها برای خرید برنج پهن، بلکه برای خرید محصولات دیگر نیز به سراغ شما خواهند آمد. از قدیم نیز در میان کسبه مطرح بوده‌است که اگر کاسب یک محل به عنوان ارزان فروش شناخته شود، حتی بعدها اگر قیمت‌های خود را افزایش دهد، همچنان مشتریان عاشق او خواهند بود.

تمام این اتفاقات زمانی می‌افتد که شما با یک تامین کننده برنج که به این مسائل آگاه است، وارد معامله شوید. احتمالا اکنون می‌پرسید که یک تامین کننده برنج آگاه را از کجا باید پیدا کنید و تامین کننده برنج آگاه چه ویژگی‌هایی دارد.

مطلب مرتبط: خرید عمده برنج و 4 دلیل برای فروش آنلاین

تامین کننده برنج رز

می‌خواهم همین حالا از شما دعوت کنم که با تامین کننده برنج رز وارد معامله شوید. آنگاه خود، هر چیزی را که لازم است متوجه شوید، متوجه خواهید شد. برای ارتباط با تامین کننده برنج رز، همین حالا از طریق پل‌های ارتباطی زیر اقدام فرمایید.

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟