برنج عمده

فروش برنج عمده ایرانی با بهترین قیمت بازار

به دنبال مرکزی برای فروش برنج عمده ایرانی می‌گردید؟ پس آغوش ما با افتخار و با کمال میل به رویتان باز است. به مجله برنج رز خوش آمدید.

برنج ایرانی نه تنها در ایران، بلکه در دنیا معروف است. نمی‌دانم که شما چقدر با توریست‌ها سروکار داشته‌اید، اما اجازه دهید که پیش از پرداختن به موضوع فروش برنج عمده ایرانی، خاطره کوتاهی برای شما بازگو کنم. پیش از آنکه وارد دنیای تجارت الکترونیک شوم، به صورت حضوری و در فروشگاه‌های مختلفی به کار مشغول بودم.

خاطره‌ای که می‌خواهم به شما بگویم، مربوط به یک فروشگاه سوغاتی است که سال ۱۳۹۶ در آنجا صندوقدار بودم. شهر ما یک شهر توریستی است و همانطور که می‌توانید حدس بزنید، با توجه به فروشگاهی که در آن کار می‌کردم، مشتری اصلی ما توریست‌ها بودند. تمام این‌ها را گفتم که به این جمله برسم: از هر ۱۰ مشتری که ما داشتیم، ۹ نفرشان آدرس رستورانی را می‌خواستند که چلوکباب خوبی دارد!

هدفم از بازگویی این خاطره، گفتن این موضوع است که برنج، خریدار دارد! اکنون که به دنبال یک مرکز فروش برنج عمده ایرانی هستید، دست روی کالای پرفروشی گذاشته‌اید.

و حالا برسیم به کسب‌وکار و موضوع خرید و فروش عمده برنج ایرانی…

بازار برنج در ایران

اجازه دهید پیش از پرداختن به موضوع خرید و فروش برنج عمده ایرانی، نگاهی به بازار بیاندازیم. طبق گزارش خبرگزاری ایرنا، هر ایرانی به صور متوسط، سالیانه ۳۶ کیلوگرم برنج مصرف می‌کند (منبع) که با توجه به جمعیت ۸۵ میلیون نفری ما، به عبارتی سالیانه حدود ۳,۰۰۰,۰۰۰ تن برنج در کشور ما مصرف می‌شود. اگر متوسط سود هر کیلوگرم برنج مصرفی توسط کاربر نهایی (End User) را ۲۵ هزار تومان در نظر بگیریم، متوجه می‌شویم که بازار برنج در ایران سودی در حدود ۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان برای خرده‌فروشان به ارمغان می‌آورد و این رقم، تنها به فروش داخلی مربوط است.

ایرنا در گزارشی دیگر می‌گوید که ۱۷۰,۰۰۰ واحد صنفی خواربار فروشی در کشور فعال است (منبع). این یعنی هر واحد صنفی خواربار فروش، به طور متوسط سالیانه حدود ۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان کسب سود می‌کند که برابر است با ۳۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان در ماه.

اکنون که با توجه به آمار و ارقام، متوجه شدید که فروش برنج در ماه چقدر درآمد دارد، شاید لازم باشد که درباره ورود به این کسب‌وکار فکر کنید. همچنین، اگر جزو یکی از آن ۱۷۰,۰۰۰ هزار واحد هستید و می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید، نیاز به رعایت نکاتی دارید که در ادامه مقاله، آنها را خواهید خواند.

چگونه درآمد خود در فروش برنج را افزایش دهیم؟

برای افزایش درآمدتان از فروش برنج، نکات مهمی وجود دارد که یکی از آنها، مستقیما به مرکز فروش برنج عمده ایرانی که با آن کار می‌کنید، بستگی دارد و به آن خواهیم رسید. اما، علاوه بر اینکه از کدام شرکت فروش برنج عمده ایرانی، کالای فروشگاه خود را تامین می‌کنید، ۲ نکته وجود دارد که ابتدا آنها را مطالعه خواهید فرمود.

سپس، خدمتتان عرض خواهیم کرد که چگونه با انتخاب صحیح شرکت فروش برنج عمده ایرانی می‌توانید بزرگترین گام برای افزایش فروش خود را بردارید.

۱. کالا و خدمات خود را گسترش دهید

نمی‌توانید فقط به این دلیل که کسب‌وکار شما در حال حاضر موفق است، مطمئن باشید که در طولانی‌مدت هم موفق خواهید ماند؛ به ویژه که در یک بازار بسیار رقابتی مانند بازار برنج فعالیت می‌کنید.

ارائه محصولات جدید به لیست فروش، فروشگاه شما را در حالتی پویا حفظ می‌کند. تنوع بخشیدن به محصولاتی که می‌فروشید، مشتریان جدیدی از اقشار مختلف را نیز به سمت شما جذب می‌کند. به عنوان مثال، استارباکس که در آمریکا قهوه می‌فروشد، با ارائه شیرینی و ساندویچ از تکنیک توسعه محصول بهره برد و حتی به فروش سی دی هم رو آورد.

حال، درباره خواربار فروشی و فروش برنج، که فعالیت شماست….

برنج رز، یک شرکت فعال در زمینه فروش برنج عمده ایرانی است. اما نه فقط یک نوع، بلکه انواع مختلف برنج ایرانی. شما به عنوان یک مالک فروشگاه خواربار و برنج فروشی، وقتی برای تامین کالای فروشگاه خود با شرکت برنج رز تماس بگیرید، می‌توانید انواع برنج ایرانی از جمله برنج عنبر بو، برنج شمال کشت اول، برنج شمال کشت دوم و… را سفارش دهید. این، یعنی ۳ نوع برنج ایرانی در فروشگاه خود خواهید داشت. در نتیجه، پاسخگوی طیف متنوعی از مشتریان هستید. هر کس هر نوع برنجی بخواهد، شما دارید!

و حالا در این باره، یک نکته طلایی که هیچ‌کس به شما نخواهد گفت:

اگر کسی برنج منزل خود را از خواربار فروشی شما خرید و متوجه شد که شما تنوع محصول بالایی دارید، چه دلیلی دارد که برای خرید نخود و لوبیا و عدس و لپه و قند و نبات و شکر و نمک و…، به خواربار فروشی دیگری مراجعه کند؟ فروش مایحتاج، یک زنجیره است. یکی از حلقه‌های زنجیره را برای مشتری تامین کنید، حلقه‌های دیگر را خودش خواهد خرید.

۲. ارزش و راهکار ارائه دهید

چه ارزشی ایجاد می‌کنید؟ چه مشکلی را حل می‌کنید؟ پاسخ به این سوالات برای تسلط بر بازار بسیار مهم است. محصولات یا خدمات شما باید راهکار ایجاد کنند یا در نقاطی که رقبای شما ضعیف عمل کرده‌اند، قوی عمل کنند. انگیزه‌ای را که ارائه می‌دهید برجسته کنید تا مشتریان احتمالی شما دقیقاً بفهمند که چرا باید از شما خرید کنند، نه از رقیبتان!

چگونه می‌توان این تکنیک را در فروش برنج به کار بست؟

پاسخ این است: تمام مسائل جزئی را بیخیال شوید! مهم‌ترین ارزشی که می‌توانید به مشتری ارائه دهید، قیمت ارزان‌تر نسبت به رقبایتان است. اما قرار نیست ارائه قیمت کمتر به معنای کاهش سودتان باشد. این امر، با مورد آخر برایتان روشن خواهد شد. این همان مورد اصلی است که گفتیم مستقیما به مرکز فروش برنج عمده ایرانی که از آن خرید می‌کنید، مربوط می‌شود.

۳. مرکز فروش برنج عمده ایرانی

وقتی صحبت از انتخاب صحیح مرکز فروش برنج عمده ایرانی می‌شود، اهمیت موضوع در این است که ارزان می‌خرید و می‌توانید ارزان بفروشید. ارزان می‌فروشید و بازار را از آن خود می‌کنید، اما چون ارزان خریده‌اید، همچنان همانقدر سود می‌کنید. به شکل زیر نگاه کنید تا دقیقا متوجه شوید که منظور ما چیست.

هر دو طرف در صورت فروش، ۳۰ سکه سود می‌کنند. اما به نظر شما، چه کسی موفق به فروش می‌شود؟

نمی‌دانم تاکنون شنیده و گفته‌اید یا نه، اما این جمله‌ها یک معجزه هستند: «اینا قیمت قدیمه!» یا «اینا رو با قیمت پایین پیدا کردیم، می‌تونیم ارزون‌تر بفروشیم.»

به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با قیمت پایین پیدا کنید، اما مطمئن شوید که رقبایتان متوجه نشوند. کافیست با استفاده از پل‌های ارتباطی که در جدول زیر مشاهده می‌فرمایید تماس بگیرید. وقت تنگ است و قیمت‌ها در حال افزایش هستند. همین حالا تماس بگیرید!

(آقای ملایی) راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09123467394
شماره فکس: ۰۲۱۸۹۷۷۳۳۳۰
آدرس کانال: BERENJINA@
پست الکترونیکی: info@eberenj.ir

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
× چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم؟